Biraz Geç Oldu Ama :):)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DEDİM GÖRMİYENLER İÇİN KOYAYIM BARİ :) BENİM MAKİNA BU ADINI BEYAZ ŞEYTAN KOYDUM :p










 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
OOO dehşet makina yav allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
Hayırlı uğurlu olsun
Allah kaza dan korusun
Mavi mont güzel yakışır :wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
geç meç gördük ya bunada şükür :p tekrar hayırlı uğurlu olsun Allah kaza beladan korusun :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kaç basıyo abi bu:p

kardeşim hayırlı olsun güle güle kullan,allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Allah kaza bela vermesın nazarlardan korusun :cat: bız bu makınayla kapıstık bıle:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
olmaz böyle ben kabul etmiyorum resimler hep sağdan hep sağdan:) soldan yokmu arkadan alttan :) tek teker burnout yaparken aaa olmaz ki :p
kazasız belasız.. sradovski fena bişi :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağulun güzel kardeşlerim iyi dilekleriniz için.elint nereye hoşgeldım ehuehu :)

evet mavi suzukı mont alıcam kaskıda ona göre aldım zaten.babaçi vala 300 basıyor :) ben o resımden önce 240 bastım tabı marıfet değil yanlış anlamayın.lubımaya oldu geçeli bıraz :) yaklaşık 1 ay fln.bu arada izmit otobanı orası gıderken sağ cekıp resım cektık bıraz.hatta son resım izmit merkezde cekıldı

Allah kaza bela vermesın nazarlardan korusun :cat: bız bu makınayla kapıstık bıle:queen:

aa ne zaman kapıştık bırak şimdi :mrgreen: sen 170-180 basmıstın ben 200 :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi bakalım paşam...kelebek gibi uçup arı gibi gezersin inşallah...:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehu senınkı 280 mı basıyor :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hmm güzel motor gecte olsa gorduk ALLAH KAZA BELA vermesin :queen: :queen: :queen: abım su makıneyı gezılere getırde gorelım artık :queen: :queen: :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
allah kaza bela vermesin.. hayırlı olsun kardeş.. güle güle kullan.. güzel makina geçekten...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müdürüm eldivenler haricinde ,herşey harika,eldivenide değiştirdinmii,ver elinii papuaa yeniginee ,tekrar hayırlı olsun tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst