Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
olmaz böyle ben kabul etmiyorum resimler hep sağdan hep sağdan soldan yokmu arkadan alttan tek teker burnout yaparken aaa olmaz ki
kazasız belasız.. sradovski fena bişi :bounce:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağulun güzel kardeşlerim iyi dilekleriniz için.elint nereye hoşgeldım ehuehu
evet mavi suzukı mont alıcam kaskıda ona göre aldım zaten.babaçi vala 300 basıyor ben o resımden önce 240 bastım tabı marıfet değil yanlış anlamayın.lubımaya oldu geçeli bıraz yaklaşık 1 ay fln.bu arada izmit otobanı orası gıderken sağ cekıp resım cektık bıraz.hatta son resım izmit merkezde cekıldı
hmm güzel motor gecte olsa gorduk ALLAH KAZA BELA vermesin :queen: :queen: :queen: abım su makıneyı gezılere getırde gorelım artık :queen: :queen: :rendeer: