Bir Yurdum İnsanı Vakası Daha!!!

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu tür şeyleri web de tv de gazetelerde görmüşlüğümüz çoktur, ama birebir olayı yaşayıp hatta yataklık yaptığım için konu ayrı bir önem taşımakta :mrgreen:

Bilenler bilir bilmeyenler için söyliyeyim, ahşap sektöründe kapı toptancılığı yapıyorum (metehan'ın kapıcı ifadesi buradan geliyor:) ) Müşterilerim marangozlar ve mobilyacılardır hep, az önce yine bir tanesi geldi. Scooterla geldi ama, genelde gelir alışverişini yapar kamyonet filan tutup gider. Bu sefer yanlış yapılan bir iş için acilen bir adet kapı almaya geldi.

Kapısını çıkarttım, neyle götüreceksin dedim "ben şöyle oturum sen motora koy dedi". Yürü git be dalga geçme dedim, yok valla dedi ve hatta pozisyonunu aldı bile. Ben ciddiyetini anlayınca içeriye koştum fotoğraf makinesini kapmaya, çıktığımda çocuklar kapıyı yerleştirmişti bile.

"Lan çekme rezil oluruz" haykırışları çare etmedi :cherry:



Baktı kaçış yok bari poz vereyim dedi :p



Olay yerinden hızla uzaklaşırken..

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2008 e gırcez 29 gun sonra :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Kapı 4-5 yolcu çuval derken yakında Uçak taşıyanda görürüz...
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
ben alışkınım bizim atolyede bole biyerde ..yine bu iyi valla . adam kinetix motorla gelip 3 adet demir destegi motora koyup gidiyor
:D :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yurdum insanı ne yapsa doğrudur :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 Kapı için kamyonetmi tutsun şimdik :p

Yada sırtındamı götürsün :)

Ne güsel yapmış işte nevarr :p :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay abim teşekkür hürmetlerr :)

Eyong Üstad resimler afilli olmuş bu arada :mrgreen: :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya insan müşterisini ispiyonlarmı..zaten sen nezannediyon 3 trafik polisi aynı motorda 10 luk pimaşı altına almış kullanan o resimlerde ki insanlar başka ülkedenmi..hepsi yurdum insanı ama burda üzücü durum kask yok adamda
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya insan müşterisini ispiyonlarmı..zaten sen nezannediyon 3 trafik polisi aynı motorda 10 luk pimaşı altına almış kullanan o resimlerde ki insanlar başka ülkedenmi..hepsi yurdum insanı ama burda üzücü durum kask yok adamda

Kapı gibi koruması varya .....:p :p Daha ne olsun baba ya....:queen:


Bu arada işte kapı da sapı nerde?....:p
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
:queen: :queen: :queen:

2. resimde artık çağre yok demiş pozda vermiş karizma çıkmış hi hi :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Olcay biraderim çocuklar kapıyı bari dikine koysalardı,:queen: bir daha ki sefere oyle deneyin.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst