Bir Yurdum İnsanı Vakası Daha!!!

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
vay be içine dert olmuş demekki...:pale: kanka ekmek parası bu...bende şoförüm...Cumartesi günleri elimde paspas temizlik yapıyorum tuvaleti paspaslıyorum vs...ben emekle ekmekle dalga geçmem kanko...

Yok be Metecim, senin söylediğin laf dert olur mu hiç. Zaten birileriyle tanışınca ne iş yapıyorsun diye sorduklarında bende direk kapıcıyım diyorum :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
Eskiden şapka çıkartırdık böyle olaylara,
şimdiyse kapı çıkartmak gerek...
Bilmeden yapıyorsa yurdum insanı,
o şapkayı yeniden önümüze koyup düşünmek gerek...

bilerek yapıyorsada dusunmek lazım neden bunu yapıyor dıye bırde kapıyı goturenın dusuncesını almak lazım:silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
İşte kapı,işte sapı.
Bana pek anormal gelmiyor dersem kızmazsınız inşallah.
Amaca ulaşmak için bulunan çözümlerden biri,
Yalnız olası risklerin hesaba dahil edilmediği,önemsenmediği veya öngörülmediği bir durum.
O adam kamyoneti olsada,gideceği yere o motoruyla varabileceği zaman ve sürede varamıyacağı için böyle bir çözüm üretmiş olabilir.

Olcay biraderim! o arkadaşa benden selam söyle kendine iyi baksın.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
yiyorsa çelik kapı taşısın...:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kapıyı götürmek :cyclopsan
Malı götürmek :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yiyorsa çelik kapı taşısın...:mrgreen: :mrgreen:

+123456789:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

içimizde çelik kapı toptancısı yokmu:silent: ondanda bu tür resimler bekliyoruzz:mrgreen:

ayrıca orda bizim trabzonlunun ne işi var yaw. bir ara resim trabzonda çekilmiş sandım.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
çok güldüm... :queen: bencede viraj almal problem olur. düşmeden varabildi mi acaba :silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi neyaptın rezil ettin adamı ya kapıda iyiymis ha airbaglisi nezaman cıkıyo:cat:saka biyana motorda denge unsurunu kaybettirecek her türlü yüklemeden sakınalım arkadaslar.......
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için teşekkürler kardeş
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
aaaa dişi aplacım hortlattın konuyu bende yeni gördüm :p yurdum insanının yapacağı işi önceden tahmin eder oldum artık :queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
İHTİYAR;571445' Alıntı:
Olcay biraderim çocuklar kapıyı bari dikine koysalardı,:queen: bir daha ki sefere oyle deneyin.:wiinkk:

o yuzden demekki bizim kapının camı ortada :) bizim marangoz motorda onunu gorebilsin diye :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst