Bir SS ci Daha Güvenlik Güçlerine Teslim Oldu...

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de bugün jandarmaya yakalandım... Yalovada cüzdanımı kaybettiğim için ne kimlik ne de ehliyetim vardı... Az daha alıyorlardı içeri :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
Hehehe...kendi başlığıma gülüyorum...:pnüans harika oldu cuk oturdu...:)


Aracla Göztepeye doğru E-5 te hareket halindeyken Okmeydanı civarında yanımda tahminen 200 km hızla bir motur geçti....nedir ne değildir anlamadım...neyse hayırdır derken birde baktım arkadaş ilk çevirmeye takılmış...makbuzu imzalıyor...kasksız olmasıda beni dahada üzdü...dikkat ettim gözlüğü falanda yoktu...hadi kasksız bindin...e rüzgardan yolu nasıl takip ediyorsun...ne kadar usta olursa olsun...rüzgar engelini nasıl aşıyor bu arkadaşlar anlamıyorum...ben gözümü bile açamam...


SS ciler kızmasın bana...kimseye garezim falan yok...ama sizlere takılmayı seviyorum...çünkü bazı konularda aşırı hassassınız...:phemen savunma kalkanlarını aktif hale getirmeyin...maksat paylaşımdı...sonucta halen ehliyetsiz olan elinde sertifikayla gezen biri açtı bu topiği...:p

Yani dininize küfreden müslüman olsa:queen:

Birde CERROŞ gangam aranıza katıldı ya...illede SS...:p



Bide bana küçükken bi SS ci fena bişey yaptıda...ondan bilincaltı bişeyler olabilir...:queen:



Shot at 2007-08-15


abi sen ehliyet almadın mı geçen yaw?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metehan abim doğru söylüyor arkadaşlar çünki arabanın içinden çekmiş abi baksanıza resme siz motorla gittiğini sandınız galiba baksanıza yaw:p:p:p
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Kasksız ve gözlüksüz 200 km hızla gidebilceğine inanmıyorum
Hemde iki kişi ?

R6 ile 238 Km sürate çıktım bende kasksız,gözlüksüz...Yaklaşık 140-150 Km sürate kadar iyi kötü idare edebiliyorsunuz ama ondan sonrası tam Allah'a emanet gülüm olayı...Rüzgarın şiddetinden gözünüzü iyice kısıyorsunuz,suratınızdaki deri de her an kopacak gibi duruyor.O süratte en ufak taş,ya da arı filan çarpsa suratına balyoz yemiş gibi olur insan...Hiç bir şey kontrolünüzde değil,milim hata perte çıkarır adamı.Kasksız amman haa...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
alper abimin gankasi metehan, kural ihlalleri toplansin bolunsun oranlansin, skutircilarin yanina yaklasamaz kimse merak etme :mrgreen::cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Anaaaaa:mrgreen:
Pandam dönmüş de, topik açmış da, cevapları sıralamış da :queen: yirim ben seni yirim, kaç yaşındasın sen bakiim, bizim eve götürsem, pc yi açsam, Panda topiği açarmısın bize de bakiimm:p:p

Ösledik la:pale:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
yılmaz dostum ben bi ssciolarak dayanamadım sana gıcım geldi sscinin karizması sizleri bozuyo anlaşılan biz hiç size sataşıyozmu dostum neden bu ssdüşmanlıgı yurta barış dünyada barış MT debarış. sen endruna cup na bin dostun nedecen elin ssini flan tarzımızbu bizim dostum seninkide o işte bize dil uzatmaya ne gerek okey
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
abim o mesajdan sonraki mesajlara bi bak bakalım :queen:yorum yazan abilere ne demişler :queen:

ben sewdıgım ınsanları dusunurum ve onlara bıse olmasını ıstemem....:rendeer: bu yuzden sana dedım ve onlar senin kadar ıddıalı degıller sen 200 dıyorsun onlar daha basıt hareketler yapıyorlar kanaatimce :cat: senden cok az ıddıalı garacava abı var
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Görenler ne dedi kim bilir sen onu çekerken :queen:

araba içinde bi gören olmamıştır umarım...:p

abi senle biraz daha takılırsam moto gp ye katılıcam direkt olarak :mrgreen:


az kaldı kanka...senide camianın içine sokacaz...ama nasıl çıkarsın bilemem...giren bidaha çıkamaz...

Nazar etme ne olur cali$ seninde olur :p

Fabrika gülü iman gücüyle bi Gılera yapmışın...onuda Müzeye bağışlada mirasımıza katkın olur...:queen:

abi sen ehliyet almadın mı geçen yaw?

sertifika aldım...zabahınan 6 da kalkıp 6.30 da Bayrampaşada olucam ben nasıl gidem bu yoğunlukta dimi ama...demeye utandım tescildeki arkadaşlara ayağıma getirin diye...:p

senin alet 140 yapıyomu yahu:queen::queen::queen:

la arabadan olduğunu algılayamıyonmu şakir...senin motorsuz günlerini ağlaşmalarınıda bilirim len sefil herif...:p

:queen:....................................:queen:


aha şıracıda geldi...:p

metehan abim doğru söylüyor arkadaşlar çünki arabanın içinden çekmiş abi baksanıza resme siz motorla gittiğini sandınız galiba baksanıza yaw:p:p:p



sağol dostum...bakarkör bunlar...


alper abimin gankasi metehan, kural ihlalleri toplansin bolunsun oranlansin, skutircilarin yanina yaklasamaz kimse merak etme :mrgreen::cat:

SS cilerin içinde BOY dan sonra en uzun yaşayan sensin...rekor bu...sevgi saygılar...Ankara tayfasından sevdiğim yegane yiğitlerden birisin...havasındanmı suyundamı diycem havasıda pis suyuda yok...:p

:queen::queen: Nası kurtardın yaw



:queen::queen: Mete abi gülüyorum ama alınma ha

gül şekerim gül...ben sana en kısa zamanda bi ara yazarım...:bounce::cherry:

Anaaaaa:mrgreen:
Pandam dönmüş de, topik açmış da, cevapları sıralamış da :queen: yirim ben seni yirim, kaç yaşındasın sen bakiim, bizim eve götürsem, pc yi açsam, Panda topiği açarmısın bize de bakiimm:p:p

Ösledik la:pale:

beni bu zor günlerimde yalnız bıraktın efendi...hani don hani atlet hani fanila...:pTuba Özaydan beter ettin beni...zor günlerimde yanımda kimsecikler yoktu...:salut:

yılmaz dostum ben bi ssciolarak dayanamadım sana gıcım geldi sscinin karizması sizleri bozuyo anlaşılan biz hiç size sataşıyozmu dostum neden bu ssdüşmanlıgı yurta barış dünyada barış MT debarış. sen endruna cup na bin dostun nedecen elin ssini flan tarzımızbu bizim dostum seninkide o işte bize dil uzatmaya ne gerek okey


Yılmazın yazısını ciddiye aldığına inanmıyorum....inanamıyorum....:pale:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Allah seni nasıl bildi ise öyle yapacak zati:mrgreen::mrgreen: Aplan kek yaptıydı hüzünlenerek, boşver yaavv biz yiyek dedim, o da hee dediydi:p:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst