Hehehe...kendi başlığıma gülüyorum...nüans harika oldu cuk oturdu...
Aracla Göztepeye doğru E-5 te hareket halindeyken Okmeydanı civarında yanımda tahminen 200 km hızla bir motur geçti....nedir ne değildir anlamadım...neyse hayırdır derken birde baktım arkadaş ilk çevirmeye takılmış...makbuzu imzalıyor...kasksız olmasıda beni dahada üzdü...dikkat ettim gözlüğü falanda yoktu...hadi kasksız bindin...e rüzgardan yolu nasıl takip ediyorsun...ne kadar usta olursa olsun...rüzgar engelini nasıl aşıyor bu arkadaşlar anlamıyorum...ben gözümü bile açamam...
SS ciler kızmasın bana...kimseye garezim falan yok...ama sizlere takılmayı seviyorum...çünkü bazı konularda aşırı hassassınız...hemen savunma kalkanlarını aktif hale getirmeyin...maksat paylaşımdı...sonucta halen ehliyetsiz olan elinde sertifikayla gezen biri açtı bu topiği...
Yani dininize küfreden müslüman olsa:queen:
Birde CERROŞ gangam aranıza katıldı ya...illede SS...
Bide bana küçükken bi SS ci fena bişey yaptıda...ondan bilincaltı bişeyler olabilir...:queen:
Shot at 2007-08-15
ben 140 la gidiyodum...ve yanımdan vınnnnn diye geçti...belki 199 dur...elimde radar yok...için rahat olsun yani...
ben 140 la gidiyodum...
ne buyuk bıseyyy....eferın deyup senı tebrık edıyorum...hadı metehan abı yapsa bıse demezdımama senden beklemezdım :cyclopsan
Kasksız ve gözlüksüz 200 km hızla gidebilceğine inanmıyorum
Hemde iki kişi ?
Ben de bugün jandarmaya yakalandım... Yalovada cüzdanımı kaybettiğim için ne kimlik ne de ehliyetim vardı... Az daha alıyorlardı içeri :cherry:
senin alet 140 yapıyomu yahu:queen::queen::queen:
abim o mesajdan sonraki mesajlara bi bak bakalım :queen:yorum yazan abilere ne demişler :queen:
Görenler ne dedi kim bilir sen onu çekerken :queen:
abi senle biraz daha takılırsam moto gp ye katılıcam direkt olarak :mrgreen:
Nazar etme ne olur cali$ seninde olur![]()
abi sen ehliyet almadın mı geçen yaw?
senin alet 140 yapıyomu yahu:queen::queen::queen:
:queen:....................................:queen:
metehan abim doğru söylüyor arkadaşlar çünki arabanın içinden çekmiş abi baksanıza resme siz motorla gittiğini sandınız galiba baksanıza yaw![]()
alper abimin gankasi metehan, kural ihlalleri toplansin bolunsun oranlansin, skutircilarin yanina yaklasamaz kimse merak etme :mrgreen::cat:
:queen::queen: Nası kurtardın yaw
:queen::queen: Mete abi gülüyorum ama alınma ha
Anaaaaa:mrgreen:
Pandam dönmüş de, topik açmış da, cevapları sıralamış da :queen: yirim ben seni yirim, kaç yaşındasın sen bakiim, bizim eve götürsem, pc yi açsam, Panda topiği açarmısın bize de bakiimm
Ösledik laale:
yılmaz dostum ben bi ssciolarak dayanamadım sana gıcım geldi sscinin karizması sizleri bozuyo anlaşılan biz hiç size sataşıyozmu dostum neden bu ssdüşmanlıgı yurta barış dünyada barış MT debarış. sen endruna cup na bin dostun nedecen elin ssini flan tarzımızbu bizim dostum seninkide o işte bize dil uzatmaya ne gerek okey