arkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınız

enjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr

o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir

şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider