Loft arkadasım bu kedi ne kadar talı ole bendede bi tane var
![]()
bendekinin resmi su an 1 yasında kocaman toraman oldu
![]()
çok yaramaz o çokkkk
herkese tekrar tekrar tşk ederim
hay maaşallah.allah analı babalı büyütsün kaza bela vermesin.millet torun torba sahibi oldu bebiz daha borcunu ödeyemedik
![]()
kanka nerden geliyo bu değirmenin suyu...bizde var ama bi dene...
voliyi vurmuşun paşam sen...denizde kum bende para diyosun...ama misafir ettiğinde bi numaranı cömertliğini göremedik abi...:queen:
aman abi geldiğinde o kadar çay ısmarladık size
bu arada merak etme bonba bonba geliyorum tekrar![]()
hayırlı olsun . güzel motorlar ... güle güle kullan
Bomba bomba..
Esmer bomba..
Bana masal anlatma...(olmadı uymadı)
senin makinan sağolsun kanka be...karizman yeer...hastanım:cherry:
noolduu...senin yok dimi...utan...yuhh..:farao:![]()
yawwww hyyeehhh .. sende bi laf soyleyecen ya .. en kestirme bu yolu buldun dimi .. ilerleyin biraz . ufkunuz çılsın ... çıharın şu at gözlüklerini artık .. yaaww hhyyeeehh :queen:
aslıhan inşallah kısa zamanda motoruna kavuşursun.ama aramıza katılman için motorun olması şart değil,zaten aramızdasın :d
acaba eskişehir MT'yi mi kastetti :silent:
yav bende işte böyle zengin adamları severim...adam tek makinasıyla senin çavuşu tokatlar...zengin dost iyidir...bak AYE de zengin ama bana faydası yok...
şöle zengin bir kankamın parasını yiyemedim anasını satayım...
bi faydanızı göremedim...hep geyik...al abi bende çok birazda sen ye demediniz...:queen:abi valla kafam kıyak değil çay içiyiorum ama nedense saçmalıyorum...:queen: