Bir Oğlum Daha Oldu :)

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
allah bagıslasın
cok tatlılar:p
kazasız belasız binmek nasib olur inşallah....!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Loft arkadasım bu kedi ne kadar talı ole bendede bi tane var
photo0026ek8.jpg


bendekinin resmi su an 1 yasında kocaman toraman oldu
resim004lw4.jpg

çok yaramaz o çokkkk :)

herkese tekrar tekrar tşk ederim
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hay maaşallah.allah analı babalı büyütsün kaza bela vermesin.millet torun torba sahibi oldu be :D biz daha borcunu ödeyemedik :D
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
20
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka nerden geliyo bu değirmenin suyu...:pbizde var ama bi dene...:p

voliyi vurmuşun paşam sen...denizde kum bende para diyosun...ama misafir ettiğinde bi numaranı cömertliğini göremedik abi...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
kanka nerden geliyo bu değirmenin suyu...:pbizde var ama bi dene...:p

voliyi vurmuşun paşam sen...denizde kum bende para diyosun...ama misafir ettiğinde bi numaranı cömertliğini göremedik abi...:queen:

aman abi geldiğinde o kadar çay ısmarladık size :D

bu arada merak etme bonba bonba geliyorum tekrar ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Bomba bomba..
Esmer bomba..
Bana masal anlatma...:p(olmadı uymadı):p


senin makinan sağolsun kanka be...karizman yeer...hastanım:cherry:



noolduu...senin yok dimi...utan...yuhh..:farao::p

yawwww hyyeehhh .. sende bi laf soyleyecen ya .. en kestirme bu yolu buldun dimi .. ilerleyin biraz . ufkunuz çılsın ... çıharın şu at gözlüklerini artık .. yaaww hhyyeeehh :queen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
aslıhan inşallah kısa zamanda motoruna kavuşursun.ama aramıza katılman için motorun olması şart değil,zaten aramızdasın :d

acaba eskişehir MT'yi mi kastetti :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yawwww hyyeehhh .. sende bi laf soyleyecen ya .. en kestirme bu yolu buldun dimi .. ilerleyin biraz . ufkunuz çılsın ... çıharın şu at gözlüklerini artık .. yaaww hhyyeeehh :queen:

yav bende işte böyle zengin adamları severim...adam tek makinasıyla senin çavuşu tokatlar...:pzengin dost iyidir...bak AYE de zengin ama bana faydası yok...:pşöle zengin bir kankamın parasını yiyemedim anasını satayım...:)


bi faydanızı göremedim...hep geyik...al abi bende çok birazda sen ye demediniz...:queen:abi valla kafam kıyak değil çay içiyiorum ama nedense saçmalıyorum...:queen:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
20
aslıhan inşallah kısa zamanda motoruna kavuşursun.ama aramıza katılman için motorun olması şart değil,zaten aramızdasın :d

acaba eskişehir MT'yi mi kastetti :silent:

olsun isterim baksana izmir gurubu bizim çesmeyi istila etmiş:cherry: ben niye istila etmiyimki :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yav bende işte böyle zengin adamları severim...adam tek makinasıyla senin çavuşu tokatlar...:pzengin dost iyidir...bak AYE de zengin ama bana faydası yok...:pşöle zengin bir kankamın parasını yiyemedim anasını satayım...:)


bi faydanızı göremedim...hep geyik...al abi bende çok birazda sen ye demediniz...:queen:abi valla kafam kıyak değil çay içiyiorum ama nedense saçmalıyorum...:queen:

nedemekse bu terim yabancısıyım ben buraların bi açıklarmısın abicim:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst