Bir Oğlum Daha Oldu :)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
evet arkadaşlar bir istediğim daha oldu bunuda sizinle paylaşmak istedim :queen:


photo0030ao3.jpg


photo0033hy7.jpg


photo0035cn3.jpg


my.php


ve depomuzu dolduralım

photo0038vr1.jpg



buda küçük oğlum :D

grnt015jv8.jpg



grnt016id2.jpg



hain pisi çık aradan :D :queen::queen:

photo0026ek8.jpg



buda küçük kızım :p bu ara bana küs hiç ilgi alaka yok ona :p

photo0041te8.jpg


my.php



679Photo-0046.jpg



bu kadaycık :D ( içinden bana görgüsüz ayı diyen olursa :p mucux mucux )
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
eh hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah.
3. motorun kız olsun bari:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
tşkler arkadaşlar :) İnşalalh kazasız belasız binerimde gerisi boş :D
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bende harbi çocuğun oldu sandım :queen: böle çocuk olsa bir maç kadrosu kadar yapardım herhalde:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun .... :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
20
Loft arkadasım bu kedi ne kadar talı ole bendede bi tane var
photo0026ek8.jpg


bendekinin resmi su an 1 yasında kocaman toraman oldu
resim004lw4.jpg
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
173
Arkadaşım sen bu kadar parayı nerden buluyorsun :) Neyse beni ilgilendirmezde hayırlı uğurlu allah az benzin içirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst