Bir kaza daha yaptım maalesef..

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Arkadaşlar yaklaşık 1 haftaya yakındır mt ye giremiyor,sizlerle görüşemiyodum..Mahallemizden (emirgan) istinye park'a doğru giderken dik bi yokuş (reşitpaşa-poligon) olduğu için gazı kökledim ortalama hızım 70 falan iken bi araba birden yola çıktı..Bende o yavaş olduğu için solundan devam ediyim dedim..Araba hemen bi sokak öteden sinyalsiz sola kırdı tekrar ben yaklaşık bi 5-6 metre kadar uzağa fırladım ayak bileklerimde yaralar var..dizliklerim olmasaydı dizlerimde çok büyük hasarlar meydana gelicekti çünkü dizlerimin üzerine düştüm direk..Onun dışında motorumun ön çamurluğu kırıldı yan grajında ki çizik sayısı arttı..Adamın murat 131 in sol tarafı şöför tarafındaki kapı ve yan tarafı komple kırıldı..bi de haklıymış gibi sinyali görmüyomusun lan sen dedi (arkadaş ilk önüme atladığındaki sinyalin hala yandığını zannediyodu heral) Mahalleden arkadaşlarım üstüne çullandılar adamı birazcık sevdiler :cat: şu an durumum iyi sadece kazaları okudukça içim gidiyo..bu kadar saygısız olmasınlar motorlara karşı yahu!Şu an hafiften topallamaktayım 29 ekime kadar birşeyim kalmaz inşallah...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Geçmiş olsun... Bunları öyle SEVMEK lazım ki organlarının yerleri değişene kadar !
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Arkadaşlar yaklaşık 1 haftaya yakındır mt ye giremiyor,sizlerle görüşemiyodum..Mahallemizden (emirgan) istinye park'a doğru giderken dik bi yokuş (reşitpaşa-poligon) olduğu için gazı kökledim ortalama hızım 70 falan iken bi araba birden yola çıktı..Bende o yavaş olduğu için solundan devam ediyim dedim..Araba hemen bi sokak öteden sinyalsiz sola kırdı tekrar ben yaklaşık bi 5-6 metre kadar uzağa fırladım ayak bileklerimde yaralar var..dizliklerim olmasaydı dizlerimde çok büyük hasarlar meydana gelicekti çünkü dizlerimin üzerine düştüm direk..Onun dışında motorumun ön çamurluğu kırıldı yan grajında ki çizik sayısı arttı..Adamın murat 131 in sol tarafı şöför tarafındaki kapı ve yan tarafı komple kırıldı..bi de haklıymış gibi sinyali görmüyomusun lan sen dedi (arkadaş ilk önüme atladığındaki sinyalin hala yandığını zannediyodu heral) Mahalleden arkadaşlarım üstüne çullandılar adamı birazcık sevdiler :cat: şu an durumum iyi sadece kazaları okudukça içim gidiyo..bu kadar saygısız olmasınlar motorlara karşı yahu!Şu an hafiften topallamaktayım 29 ekime kadar birşeyim kalmaz inşallah...

gecmişolsun gına geldi bana kaza haberlerinden hem cevremde hemde burda:S bune ya nolcak bizim halimiz hepimiz sakatmı gezicez...iyi yapmışsınız adama
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
sağol fırat ve dier arkadaşlarım..ya kardeşim özür dilerim hata bende dese anlıyacağım zaten..Ama sen sinyali de mi görmüyosun lan ne demek yahu ?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun.

Arabalara yaklaşmamayı, araba sürenlere güvenmemek gerektiğini öğrenemedik...!

LÜTFEN OTOMOBİLLERE YAKLAŞMAYIN, NE HALT EDECEKLERİ BELLİ DEĞİL...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
geçmiişş olsunnn bu aralar kaza haberi ne böle ya:)yavuzhan abi senin işin dimi o organlar :):) doğru ya
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Geçmiş olsun o yolu biliyorum ışıkların az ilerisinde kaza yaptın sanırım aman dikkat, böyleleri sağına soluna bakmaz böyle salakların ne yapacağını kestirmek güç tek yöntem yavaşlamak ve şerit değiştirmek.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim çok geçmiş olsun ve bu son olsun inşallah.çok dikkat edin arkadaşlar,kolay olmuyo eskiye dönmek,4 ay oldu ayağım hala şiş, allah herkesi korusun
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
verilmiş sadakan varmış artık gaz kökleyerek gitmekten vazgeçersin umarım
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Geçmiş olsun,acil şifalar :) şu sıralar kaza haberleri çok gelmeye başladı,insanın hevesini kırıyor bu tip olaylar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun, sende ciddi hasar olmaması teselli edici bir durum. Sanırım arkadaşlar o sürücüyü içtenlikle sevmişlerdir :)
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
sende artık o kadar hızlı gitmemeyi öğrenirsin artık, yokso son seven iyi sever
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun bende geçen benzeri bi durum yaşadım adam yasak yoldan geçiş olmayan yerden geçerek önüme çıktı arabasıyla allahtan yavaş gidiyodum kurtardım arkadaşlar önünüze kırarlar çocuk çıkar büyük çıkar her şey olur dikkat edin şehir içinde 50 yi geçmeyin hatta 40 ı :silent:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
çok geçmiş olsun kardeşim umarım en kısa zamanda saglıgına kavuşursun
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Benim yaptığım kazaların haddi hesabı yokdu kardeşim boşver takma diycem ama takılıyor işte insanın kafasına.... Geçmiş olsun ve birdaha olmasın diyeyim. Senin yine durumun iyi benimki honda nın en bela motoru cbr-125 en basitinden bi, sinyali 135 ytl gerisini sen hesab et aah ah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst