Bir kaza daha yaptım maalesef..

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun kardeşim:wiinkk:
Biz motosiklet tutkunları hep aynı hataları yapıyoruz malesef!
Emin olmadığımız yerlerde mutlaka yavaş ve görerek hareket edelim ki bu kötü haberleri yazmayalım ya da okumak zorunda kalmayalım:wiinkk:
Kazaya karışan aracın ne olduğu hiç önemli değil çünkü kesin olan bizlerin sadece ikiteker üzerinde olduğumuz!
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun ALLAH beterinden saklasın
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
geçiş olsun arkadaşlar dikkat ettinizmi özellikle eski model arabalar ve doblo tarzı araçlar daha çok sıkıştırıp görmemezlikten geliyorar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst