Geçmiş olsun kardeşim:wiinkk:
Biz motosiklet tutkunları hep aynı hataları yapıyoruz malesef!
Emin olmadığımız yerlerde mutlaka yavaş ve görerek hareket edelim ki bu kötü haberleri yazmayalım ya da okumak zorunda kalmayalım:wiinkk:
Kazaya karışan aracın ne olduğu hiç önemli değil çünkü kesin olan bizlerin sadece ikiteker üzerinde olduğumuz!