- Katılım
- 11 Tem 2008
- Mesajlar
- 280
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yaklaşık 1 haftaya yakındır mt ye giremiyor,sizlerle görüşemiyodum..Mahallemizden (emirgan) istinye park'a doğru giderken dik bi yokuş (reşitpaşa-poligon) olduğu için gazı kökledim ortalama hızım 70 falan iken bi araba birden yola çıktı..Bende o yavaş olduğu için solundan devam ediyim dedim..Araba hemen bi sokak öteden sinyalsiz sola kırdı tekrar ben yaklaşık bi 5-6 metre kadar uzağa fırladım ayak bileklerimde yaralar var..dizliklerim olmasaydı dizlerimde çok büyük hasarlar meydana gelicekti çünkü dizlerimin üzerine düştüm direk..Onun dışında motorumun ön çamurluğu kırıldı yan grajında ki çizik sayısı arttı..Adamın murat 131 in sol tarafı şöför tarafındaki kapı ve yan tarafı komple kırıldı..bi de haklıymış gibi sinyali görmüyomusun lan sen dedi (arkadaş ilk önüme atladığındaki sinyalin hala yandığını zannediyodu heral) Mahalleden arkadaşlarım üstüne çullandılar adamı birazcık sevdiler :cat: şu an durumum iyi sadece kazaları okudukça içim gidiyo..bu kadar saygısız olmasınlar motorlara karşı yahu!Şu an hafiften topallamaktayım 29 ekime kadar birşeyim kalmaz inşallah...