Bir insanın sülalesi korona olurmu!

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
daha önce etrafınızda korona olan varmı diye konu açmıştım !
açmama gerek yokmuş aslında, ben bursada ikamet ediyorum, bütün kan bağım olan insanlar yani akrabalarim rizedeler, bugün haber aldım babaannemi arayım dedim , konuştum ve amcalarım (2) dayılarim (2) halam anlayacağınız çoğu hastanede korona virüsünden dolayı yatış yapmışlar bugün , hepsinin testi pozitif , arkadaşlar dikkat edelim evden çıkmamaya gayret edelim
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Geçmiş olsun.
Bizi haberdar et, yapabileceğimiz bir şey varsa da bilgimiz olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah şifa versin.

Başlıktaki soruya gelince, zaten normal olanı sülalecek Covid-19 olmak... Aşırı bulaşıcı bir hastalık malum. Etkileşimde olduğumuz insanlara ciddi tedbirli olmadığımız takdirde direk bulaşıyor zaten...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Cok geçmiş olsun hocam.Umarım tez zamanda iyileşirler.

Yanlıs anlamazsan merak ettıgım bırsey var, hastanede tam olarak nasıl bir bakım uygulanıyor? Malum net bir tedavisi yok.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Cok geçmiş olsun hocam.Umarım tez zamanda iyileşirler.

Yanlıs anlamazsan merak ettıgım bırsey var, hastanede tam olarak nasıl bir bakım uygulanıyor? Malum net bir tedavisi yok.

hepimize teşekkürler, bundan 1 saat önce testi pozitif çıkan amcamla konuştum şuan için sadece kas ağrısı varmış, tedavi olarak bir mudahele bulunmamışlar , hastanenin bir odasında 6 hasta hepside akrabam diğer odada da 6 hasta onlarda akrabam öyle yatıyoruz diyorlar , aralarında bi halam var yaşca yüksek 63 yaşında bi ona oksijen maskesi takmışlar normaldede nefes darlığı vardı zaten , doktorlar sürece göre mudahele edeceğiz demişler.
Zaten bugün yatış vermişler ve bizim sülale yapısı iç içe herkes bir birine gider gelir herkes aynı sofrada yemek yer o yüzden hepsine bulaşmış zaten
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
şu günlerde akraba görmek istemiyorum görüntülü konuşabiliriz çok özlem varsa gelmesinler de gitmem de
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
geçmiş olsun..

Şimdi konu sahibini tenzih ederim de, ya bizim insanımız neden bu kadar salak? "Sosyal mesafe" kavramı neden bunların kalın kafasına işlemiyor? Küçük bir ilçedeyim. Bu süreçte market alışverişi dışında dışarı çıkmıyorum, o da haftada bir; ama her çıkışımda millet kol kola, dip dibe, yüz yüze... Laylaylom geziyorlar hala! Akşam markete giderken gördüm, 4-5 salak iç içe dönercide... Millet dükkan önlerinde muhabbette...

Ben mi abartıyorum?
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
geçmiş olsun..

Şimdi konu sahibini tenzih ederim de, ya bizim insanımız neden bu kadar salak? "Sosyal mesafe" kavramı neden bunların kalın kafasına işlemiyor? Küçük bir ilçedeyim. Bu süreçte market alışverişi dışında dışarı çıkmıyorum, o da haftada bir; ama her çıkışımda millet kol kola, dip dibe, yüz yüze... Laylaylom geziyorlar hala! Akşam markete giderken gördüm, 4-5 salak iç içe dönercide... Millet dükkan önlerinde muhabbette...

Ben mi abartıyorum?

"-Nefes alamıyorum!" diye hıslayarak ses konuşmaya çabalayana kadar anlamayacak olanımız malesef çok fazla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst