- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
daha önce etrafınızda korona olan varmı diye konu açmıştım !
açmama gerek yokmuş aslında, ben bursada ikamet ediyorum, bütün kan bağım olan insanlar yani akrabalarim rizedeler, bugün haber aldım babaannemi arayım dedim , konuştum ve amcalarım (2) dayılarim (2) halam anlayacağınız çoğu hastanede korona virüsünden dolayı yatış yapmışlar bugün , hepsinin testi pozitif , arkadaşlar dikkat edelim evden çıkmamaya gayret edelim
açmama gerek yokmuş aslında, ben bursada ikamet ediyorum, bütün kan bağım olan insanlar yani akrabalarim rizedeler, bugün haber aldım babaannemi arayım dedim , konuştum ve amcalarım (2) dayılarim (2) halam anlayacağınız çoğu hastanede korona virüsünden dolayı yatış yapmışlar bugün , hepsinin testi pozitif , arkadaşlar dikkat edelim evden çıkmamaya gayret edelim