- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Hafta sonu 1 gece konaklamalı olarak Ilgaz Bostan köyüne tur yaptık.Bu tur ile çaylaklar:cyclopsan olarak Ankara il sınırları dışına ilk defa çıkmış olduk.
Ankara girişim sitesinde çıkış öncesi.soldan sağa bendeniz(Ahmet),Selim,Baran,Sabih.


Gidiş rotamızı klasik Çankırı yolundan değil. Çubuk-Şabanözü-Orta-Çerkeş/Atkaracalar ayrımı ve Atkaracalar-Delören-Ilgaz üzerinden verdik. Asfalt kalitesi çok iyi (20 km.lik yol çalışması hariç)Atkaracalar-Ilgaz arası hariç trafik yok denecek kadar az.
Orta kasabası yakınında kısa bir mola

Delören yakınlarında kahvaltı /veya yemek molası. Yola kahvaltı yapmadan çıkmıştık.


Ilgaz milli park yakınındaki bostan köyünde Baranın köy evine varış.


Ekip ve Ilgaz dağları

[/URL
Semaverde yorgunluk çayı iyi gider. Bu arada Selim Dumanaltı olmuş.
[URL=http://imageshack.us]
Ilgazda akşam oluyor. Karşıda bostan köyü

Görev dönüşü,sürülerinden ayrılarak bize hoşgeldinize uğrayan 2 dost.Kendileri de tarafımızdan iyi ağırlandılar.

Akşam yemeğinde Sarı Zeybek te bize eşlik edecek.

Temiz hava ve bol oksijenin gereği yerine getiriliyor.

Ilgazda sabah şafak vakti görüntüler.





Ankara yanarken, motorlar üzerinde haif bir buzlanma. Oh be üşümek te güzelmiş.:mrgreen:

Üşüdüysek bir kahve iyi gider.

Dönüş öncesi kahvaltı.
Öğlene doğru Ankaraya dönüşe başladık. Rotamız bu defa Çankırı üzerinden oldu.
Tabi kalecik kavşağına yakın baykuş geçidinde Kuyu kebabını da götürdükten sonra Ankaraya döndük.:farao:

Ankara girişim sitesinde çıkış öncesi.soldan sağa bendeniz(Ahmet),Selim,Baran,Sabih.


Gidiş rotamızı klasik Çankırı yolundan değil. Çubuk-Şabanözü-Orta-Çerkeş/Atkaracalar ayrımı ve Atkaracalar-Delören-Ilgaz üzerinden verdik. Asfalt kalitesi çok iyi (20 km.lik yol çalışması hariç)Atkaracalar-Ilgaz arası hariç trafik yok denecek kadar az.
Orta kasabası yakınında kısa bir mola

Delören yakınlarında kahvaltı /veya yemek molası. Yola kahvaltı yapmadan çıkmıştık.


Ilgaz milli park yakınındaki bostan köyünde Baranın köy evine varış.


Ekip ve Ilgaz dağları

[/URLSemaverde yorgunluk çayı iyi gider. Bu arada Selim Dumanaltı olmuş.
[URL=http://imageshack.us]

Ilgazda akşam oluyor. Karşıda bostan köyü

Görev dönüşü,sürülerinden ayrılarak bize hoşgeldinize uğrayan 2 dost.Kendileri de tarafımızdan iyi ağırlandılar.

Akşam yemeğinde Sarı Zeybek te bize eşlik edecek.

Temiz hava ve bol oksijenin gereği yerine getiriliyor.

Ilgazda sabah şafak vakti görüntüler.





Ankara yanarken, motorlar üzerinde haif bir buzlanma. Oh be üşümek te güzelmiş.:mrgreen:

Üşüdüysek bir kahve iyi gider.

Dönüş öncesi kahvaltı.

Öğlene doğru Ankaraya dönüşe başladık. Rotamız bu defa Çankırı üzerinden oldu.
Tabi kalecik kavşağına yakın baykuş geçidinde Kuyu kebabını da götürdükten sonra Ankaraya döndük.:farao:
