Bir Ilgaz turu da benden

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Hafta sonu 1 gece konaklamalı olarak Ilgaz Bostan köyüne tur yaptık.Bu tur ile çaylaklar:cyclopsan olarak Ankara il sınırları dışına ilk defa çıkmış olduk.
Ankara girişim sitesinde çıkış öncesi.soldan sağa bendeniz(Ahmet),Selim,Baran,Sabih.







Gidiş rotamızı klasik Çankırı yolundan değil. Çubuk-Şabanözü-Orta-Çerkeş/Atkaracalar ayrımı ve Atkaracalar-Delören-Ilgaz üzerinden verdik. Asfalt kalitesi çok iyi (20 km.lik yol çalışması hariç)Atkaracalar-Ilgaz arası hariç trafik yok denecek kadar az.

Orta kasabası yakınında kısa bir mola

Delören yakınlarında kahvaltı /veya yemek molası. Yola kahvaltı yapmadan çıkmıştık.



Ilgaz milli park yakınındaki bostan köyünde Baranın köy evine varış.



Ekip ve Ilgaz dağları

[/URL

Semaverde yorgunluk çayı iyi gider. Bu arada Selim Dumanaltı olmuş.
[URL=http://imageshack.us]




Ilgazda akşam oluyor. Karşıda bostan köyü


Görev dönüşü,sürülerinden ayrılarak bize hoşgeldinize uğrayan 2 dost.Kendileri de tarafımızdan iyi ağırlandılar.


Akşam yemeğinde Sarı Zeybek te bize eşlik edecek.


Temiz hava ve bol oksijenin gereği yerine getiriliyor.


Ilgazda sabah şafak vakti görüntüler.











Ankara yanarken, motorlar üzerinde haif bir buzlanma. Oh be üşümek te güzelmiş.:mrgreen:


Üşüdüysek bir kahve iyi gider.


Dönüş öncesi kahvaltı.

Öğlene doğru Ankaraya dönüşe başladık. Rotamız bu defa Çankırı üzerinden oldu.
Tabi kalecik kavşağına yakın baykuş geçidinde Kuyu kebabını da götürdükten sonra Ankaraya döndük.:farao:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
20
ahmetciim insan comez olunca bu alemde yazani cizeni de az mi oluyor ne:pale:
bende olan bazi fotolari da ekliim dedim
ilgaz a varmadan once guzergahimiz istanbul samasun yolundan gecerken SEKERLER tesisinde yedigimiz kusbasili pidelerin tadi damagimimda kalmis fakat resimlememisiz olayi yaw..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
kardeş gezdik, eğlendik, keyif aldık .cevap alalım,övgü alalım diye de yazmadık ,yine gezeceğiz , yine yazacağız.:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili dostlar; yurdumun güzel bir köşesinden, ne kadar hoş bir anı.Tüm bunları bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler.
sselimm arkadaşımın serzenişine hak veriyorum,ne yazıkki ileri yaş gençleri olarak:p sitede % 5 gibi bir çoğunluktayız.Düşük yaş genç grupları:mrgreen: sanırım daha çok kendi akranlarını tercih ettiklerinden ilgisiz kalıyoruz...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
Güzel gezi olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkürler
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
güzel gezi olmuş tebrikler , çankırı tarafındaki yol kalabalık oluyor iyi seçim...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ılgaza giden gidene :) yau ankaradan birbirini tanımayan en az 4-5 ankara mt çıkar yemin ediyorum :p :mrgreen:

biz çankırı - ılgaz yolunu yapmıştık , dönüşte trafik felaketti , sizin de dönüş çankırı üzerindenmiş , trafik nasıldı? belki biz pazar akşamına kaldığımız içindir

sizin aşağıdaki rotada yol daha uzamış
Çubuk-Şabanözü-Orta-Çerkeş/Atkaracalar ayrımı ve Atkaracalar-Delören-Ilgaz üzerinden verdik. Asfalt kalitesi çok iyi

güzel gezi , paylaşım için teşekkürler, devamını bekleriz :)
ayrıca ne öyle köy evi , inşaat yok muydu :p ( şaka yaptım :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
ılgaza giden gidene :) yau ankaradan birbirini tanımayan en az 4-5 ankara mt çıkar yemin ediyorum :p :mrgreen:

biz çankırı - ılgaz yolunu yapmıştık , dönüşte trafik felaketti , sizin de dönüş çankırı üzerindenmiş , trafik nasıldı? belki biz pazar akşamına kaldığımız içindir

sizin aşağıdaki rotada yol daha uzamış


güzel gezi , paylaşım için teşekkürler, devamını bekleriz :)
ayrıca ne öyle köy evi , inşaat yok muydu :p ( şaka yaptım :) )

Dönüş yolunda trafik oldukça yoğundu. Çünkü biz de pazar akşamına kalmıştık. Gidiş yolumuz biraz uzasa da motor için çok mükemmeldi.Tavsiye ederim
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dönüş yolu için "çankırı - ankara" arasını atlayabilecek alternatif yollara bakmak lazım demekki, şabanözü orta vegoooolll mesela :p ( ramazan etkisi sanırım :) )
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla kahvaltıyı görünce oruç oruç karnım acıktı bee..... Ellerinize sağlık güzel gezip yiyip içmişsiniz :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
offf muhteşem bir gezi olmuş tebrik ederim, resimlerde çok güzel ayrıca kuyu kebabı ile ızgarada :D paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bencede çok güzel gezi olmuş.O BMW F650GS si olan insan memnunmu acaba :) Merak ediyorum o motoruda :)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
yine harika bir gezi yine harika manzaralar...ne diyebilirim ki...:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu aralar herkes ılgaz da hayırdırr:cherry:
ama harika gezi tabi insanın motoru olunca bas gaza nereye ılursa:cherry::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst