jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 5 Ocak 2011 #21 cako hayırlı olsun kardeşim .. güle güle kulan kazasız belasız..
fıratmoda46 Katılım 1 May 2008 Mesajlar 402 5 Ocak 2011 #22 Hayırlı Ugurlu Olsun İnsallah.. Otobus Nakliye Ucreti Ne Kadar Verdiniz?
BIYIKLI Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 1,961 Motosikleti Mondial Virago 50i 5 Ocak 2011 #23 Hayırlı, uğurlu, yolun hep açık olsun..:cat:
inci1903 Katılım 16 Kas 2010 Mesajlar 337 5 Ocak 2011 #24 Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin. Motor için ayrıca bagaj ücreti verdiniz mi?
mete_han Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 21,819 5 Ocak 2011 #25 seni çakaaaallllaz motoru kaptın yüzün güler tabi...Allah yardımcın olsun dikkatli sür kazadan beladan uzak olman dileğiyle kardeşim...seni mutlu gördükce bizde mutlu oluyoruz...:rendeer:
seni çakaaaallllaz motoru kaptın yüzün güler tabi...Allah yardımcın olsun dikkatli sür kazadan beladan uzak olman dileğiyle kardeşim...seni mutlu gördükce bizde mutlu oluyoruz...:rendeer:
Isaac Katılım 24 Tem 2008 Mesajlar 210 5 Ocak 2011 #26 Çako Dostum, uzun bir aradan sonra hem merhaba hem de hayırlı olsun. Keyifle kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Çako Dostum, uzun bir aradan sonra hem merhaba hem de hayırlı olsun. Keyifle kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Cem41 Katılım 24 Kas 2010 Mesajlar 33 5 Ocak 2011 #27 hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim, birşeyi merak ettim orta sehpası olmayan bi motor bagajda devrilmeden yan ayağın üzerinde nasıl durdu?
hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim, birşeyi merak ettim orta sehpası olmayan bi motor bagajda devrilmeden yan ayağın üzerinde nasıl durdu?
extrem_015 Katılım 29 Tem 2010 Mesajlar 2,203 5 Ocak 2011 #28 hayırlı olsun tedaşda çalışıyorsunuz_? gümüşhanede tanıdıklar varda ondan sordum
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 6 Ocak 2011 Konu Yazar #29 Sırayla arkadaşlar. Motosikletini almaya gidecegim arkadaşlar bi liste yapsın bakarız
Felon Katılım 13 Nis 2010 Mesajlar 5,448 6 Ocak 2011 #30 cakal laz hayırlı olsun bu arada kaskda çok güzel duruyo marka model ney acaba?
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 6 Ocak 2011 Konu Yazar #31 fıratmoda46' Alıntı: Hayırlı Ugurlu Olsun İnsallah.. Otobus Nakliye Ucreti Ne Kadar Verdiniz? Genişletmek için tıkla ... 0 tl
fıratmoda46' Alıntı: Hayırlı Ugurlu Olsun İnsallah.. Otobus Nakliye Ucreti Ne Kadar Verdiniz? Genişletmek için tıkla ... 0 tl
Hann_Ist Katılım 17 Kas 2010 Mesajlar 96 6 Ocak 2011 #32 Hayırlı Ugurlu Olsun.:rendeer: Güle güle kullan...
ozturkkaan Katılım 28 Nis 2010 Mesajlar 260 6 Ocak 2011 #34 Hayırlı olsun ELINT' Alıntı: 0 tl Genişletmek için tıkla ... burada da ikna kabiliyeti devreye girmiş galiba
Hayırlı olsun ELINT' Alıntı: 0 tl Genişletmek için tıkla ... burada da ikna kabiliyeti devreye girmiş galiba
korkut 250 Katılım 14 May 2008 Mesajlar 10,340 6 Ocak 2011 #36 Hayırlı olsun Cako ALLAH cc kaza bela göstermesin.:rendeer:
106GT! Katılım 14 Ara 2009 Mesajlar 731 6 Ocak 2011 #37 Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin güzel günlerde kullanman dileğimle Maşşallah:rendeer:...
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin güzel günlerde kullanman dileğimle Maşşallah:rendeer:...
HiAxiSheytan Katılım 22 Tem 2010 Mesajlar 197 6 Ocak 2011 #38 Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin altında eskir inşallah
Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 6 Ocak 2011 #39 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan inş. Eee 600F alıyorsun onu almaya Kaf Dağı'na bile gidilir yani
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan inş. Eee 600F alıyorsun onu almaya Kaf Dağı'na bile gidilir yani