- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
Şimdiden söyleyim bu motosiklet alma olayı gezi formatında olması nedeniyle konuda o şekilde açıldı.Sonra bu be biçim tebrik konusu diye saöylenmeyin 
Çakalaz'ın uzun zamandır süren 600f bulma mücadelesini şükür dün bitirdik. Bitirdik diyorum zira her modeli telefonda konuşmaktan tartışmaktan telefonu kulagıma yapıştırmayı bir ara ciddi ciddi düşünmüştüm.Neyse efendim uzatmayalım uzun araştırmalar sonucu Erzurumda bir 600f buldu. Aradı pazarlıgını yaptı ama istegi rakam olmayınca birde bana arattı bende bi şekilde istegi rakama düşürttüm ( ikna yetenegim baya güçlüdür.
). Hal böyle olunca bende çakalaz ile beraber Erzuruma gittim dabi. Sözde motoru ben alacagım.(tabi bu yalanımız erzuruma gittimizde yatsıya kalmadan akşam üstü söndü ama Allah'tan alacagımız kişi iyi biri çıktıda sorun yapmadı
)
Fotoğrafları ve gidiş dönüş hikayesini eklemeden önce gerçekten bize yardımlarıyla mahçup eden arkadaşlara bu konuda tekrar teşekkür etmek isterim;
-Öncelikle sitemizede üye olan cezerye'ye teşekkür ederim. Dün motoru aldıktan sonra kendisiyle buluştuk. Gerek erzurum gezintisi gereksede çalıştıgı kurumun misafirhanesinde konaklama saglaması bizi gerçekten mahçup etti.Ayrıca kensinin o hoş sohbetide Erzurumun -10-15 derce sogunu hissettirmedi(evet burası büyük yalan
)Öglen 3 gibi erzuruma indigimizde soguk etkilemiyordu fakat akşam 8-9 gibi aynı yerde hareket etmeden 5dk den fazla durmak intahara teşebbüs gibi bişeydi
Allah cezerye'ye sabır versin birazda güneş
. Şaka bir yana tanıştıgıma çok memnun oldum.Çakalaz'ın motosiklet alma konusu olmadan çok öncede söylemiştim şimdi burda tekrar söylüyorum. Havalar ısındıgı zaman Rize'ye bekliyorum
-Diger teşekkür etmek istedigim kişide motosikleti aldıgımız kişi olan serhat astsubay. Gerçekten bizi o erzurumun sogunuda yerler resmen buzken büyük bir dertten kurtardı. O şartlarda motosikletin üstüne binerek 200-300 metre götürmek dahi mucize. Sagolsun tüm resmi evrak işlerinde halletmeye kendi aracıyla götürdü ayrıca motosiklet otogar'a kadarda yine başka bir araç üstünde kendisi getirdi. onunlada karşıklıklı telefonlar alındı umarım en kısa sürede onunlada görüşürüz.Bu arada çalıştıgı kurumda görevli diger arkadaşlarada sonsuz teşekkürler onlarında büyük yardımı oldu. Bu yardımlar sırasında birşeyi farkettim jandarmada baya motosiklet tutkunu varmış. Öyleki Yarbay'ına varana kadar saglam motorcu sohbeti döndü. Alayda şöyle 1-2 gün daha kalsak subayların yarısına motosiklet aldırırdık:queen:
Neyse çok uzattım gelelim fotograflara....
04/01/2011 saat 08:30 Yer Rize otogarı;

Ve yola çıktık.Trabzon üzerinden gümüşhane bayburt ıstikametine devam ediyoruz.






Bayburt otogarından ufak bir kare (yazıya dikkat:mrgreen






Sonunda erzuruma vardık. Motosikleti kar ve buzdan dolayı dışarı çıkartamadıgımızdan ustanın yanımıza gelmesini bekliyoruz
Motosikletin yanında hediye edilen yedek lastiklere bakarken.

Neyse sonunda usta geldi motosiklete baktı ondan ok aldıktan sonra resmi işleri halletmek için sagolsun serhatında yardımıyla başladık dolanmaya. Bu arada bi ara arabadan inip şöyle 200-300 metre yürümemiz gerekti yürürken rampa aşagı ben fena kaymaya başladım derken çakalaz beni tutuyum derken oda benle beraber kaymaya başladı en son motosikleti aldıgımız arkadaş yani serhat çakalazı tuttu bu sefer oda kaymaya başladı. Resmen üçümüz rampa aşagı ayagımızda botlarla kaymaya başladık hatta son virajda çakalaz fena gaza gelmiş olacak beni solladı. Bu arada hala beni tutuyor tabi bu sefer biz onun peşine sürükleniyoruz derken sonunda bir sokak lambasına tutunuyoruz. Bu olaydan sonra etrafta mobese kamerası var mı diye bakınıyorum. Malum akşam anahaber bültenlerine çıkmak var. Neyse etrafta benim görebildigim bir kamera yok rezil olmaktan kurtulduk :mrgreen:
Resmi işleri hallettikten sonra Cezerye ile buluşuyoruz. Sagolsun bize erzurumu gezdiriyor. Sadece gezdirmekle kalmıyor yediriyor içiriyor
. Bu arada gittigimiz yerlerde bizim çakalaz efendinin sürücü kursu maceralarından fırsat bulup fotoğraf çekmeyi akıl edemiyoruz
r:
r:
Odamdan...

Sabah odanın penceresinden manzaralar...


O meşhur kayakçıların atladıgı kuleler

Sabah motosikleti otogara götürme mücadelesi





Sonunda otogardayız..




Vee yoldayız....











Bayburt otogarında motosiklete bakıyoruz evet halaa tek parça

Devam ediyoruz. Bayburt, Gümüşhane,Trabzon yolundan manzaralar























Sonunda Rize'ye geldik.
Motosikleti otobüsten indirdikten sonra çakalaz'ı 530 o-ring zincirle dahi tutamıyoruz.Eee haycan var tabi.






Çakalaz motosikletin tekrardan hayırlı olsun.Kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle.
Çakalaz'ın uzun zamandır süren 600f bulma mücadelesini şükür dün bitirdik. Bitirdik diyorum zira her modeli telefonda konuşmaktan tartışmaktan telefonu kulagıma yapıştırmayı bir ara ciddi ciddi düşünmüştüm.Neyse efendim uzatmayalım uzun araştırmalar sonucu Erzurumda bir 600f buldu. Aradı pazarlıgını yaptı ama istegi rakam olmayınca birde bana arattı bende bi şekilde istegi rakama düşürttüm ( ikna yetenegim baya güçlüdür.
Fotoğrafları ve gidiş dönüş hikayesini eklemeden önce gerçekten bize yardımlarıyla mahçup eden arkadaşlara bu konuda tekrar teşekkür etmek isterim;
-Öncelikle sitemizede üye olan cezerye'ye teşekkür ederim. Dün motoru aldıktan sonra kendisiyle buluştuk. Gerek erzurum gezintisi gereksede çalıştıgı kurumun misafirhanesinde konaklama saglaması bizi gerçekten mahçup etti.Ayrıca kensinin o hoş sohbetide Erzurumun -10-15 derce sogunu hissettirmedi(evet burası büyük yalan
-Diger teşekkür etmek istedigim kişide motosikleti aldıgımız kişi olan serhat astsubay. Gerçekten bizi o erzurumun sogunuda yerler resmen buzken büyük bir dertten kurtardı. O şartlarda motosikletin üstüne binerek 200-300 metre götürmek dahi mucize. Sagolsun tüm resmi evrak işlerinde halletmeye kendi aracıyla götürdü ayrıca motosiklet otogar'a kadarda yine başka bir araç üstünde kendisi getirdi. onunlada karşıklıklı telefonlar alındı umarım en kısa sürede onunlada görüşürüz.Bu arada çalıştıgı kurumda görevli diger arkadaşlarada sonsuz teşekkürler onlarında büyük yardımı oldu. Bu yardımlar sırasında birşeyi farkettim jandarmada baya motosiklet tutkunu varmış. Öyleki Yarbay'ına varana kadar saglam motorcu sohbeti döndü. Alayda şöyle 1-2 gün daha kalsak subayların yarısına motosiklet aldırırdık:queen:
Neyse çok uzattım gelelim fotograflara....
04/01/2011 saat 08:30 Yer Rize otogarı;

Ve yola çıktık.Trabzon üzerinden gümüşhane bayburt ıstikametine devam ediyoruz.






Bayburt otogarından ufak bir kare (yazıya dikkat:mrgreen






Sonunda erzuruma vardık. Motosikleti kar ve buzdan dolayı dışarı çıkartamadıgımızdan ustanın yanımıza gelmesini bekliyoruz
Motosikletin yanında hediye edilen yedek lastiklere bakarken.

Neyse sonunda usta geldi motosiklete baktı ondan ok aldıktan sonra resmi işleri halletmek için sagolsun serhatında yardımıyla başladık dolanmaya. Bu arada bi ara arabadan inip şöyle 200-300 metre yürümemiz gerekti yürürken rampa aşagı ben fena kaymaya başladım derken çakalaz beni tutuyum derken oda benle beraber kaymaya başladı en son motosikleti aldıgımız arkadaş yani serhat çakalazı tuttu bu sefer oda kaymaya başladı. Resmen üçümüz rampa aşagı ayagımızda botlarla kaymaya başladık hatta son virajda çakalaz fena gaza gelmiş olacak beni solladı. Bu arada hala beni tutuyor tabi bu sefer biz onun peşine sürükleniyoruz derken sonunda bir sokak lambasına tutunuyoruz. Bu olaydan sonra etrafta mobese kamerası var mı diye bakınıyorum. Malum akşam anahaber bültenlerine çıkmak var. Neyse etrafta benim görebildigim bir kamera yok rezil olmaktan kurtulduk :mrgreen:
Resmi işleri hallettikten sonra Cezerye ile buluşuyoruz. Sagolsun bize erzurumu gezdiriyor. Sadece gezdirmekle kalmıyor yediriyor içiriyor
Odamdan...

Sabah odanın penceresinden manzaralar...


O meşhur kayakçıların atladıgı kuleler

Sabah motosikleti otogara götürme mücadelesi





Sonunda otogardayız..




Vee yoldayız....











Bayburt otogarında motosiklete bakıyoruz evet halaa tek parça

Devam ediyoruz. Bayburt, Gümüşhane,Trabzon yolundan manzaralar























Sonunda Rize'ye geldik.
Motosikleti otobüsten indirdikten sonra çakalaz'ı 530 o-ring zincirle dahi tutamıyoruz.Eee haycan var tabi.






Çakalaz motosikletin tekrardan hayırlı olsun.Kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle.
Son düzenleme: