- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
- Konu Yazar
- #21
sağolasın okan senide aramızda görürüz inş. bir dahakindeGüzel gezi olmuş. Katılan herkesi tebrik ederim..
sağolasın okan senide aramızda görürüz inş. bir dahakindeGüzel gezi olmuş. Katılan herkesi tebrik ederim..
geziniz güzel olmus ama kale askeriye arazisi oldugu icin irilmiyor diye biliyordum eskiden girerdik tellerin arasından ama en son gittiğimde komple kapatmıslardı geri dönmüstük eve allahtan tarabyadayız =)
On numara olmuş....:cat:
Güzel bir gezi olmuş ,resimlerde harika ...:rendeer:
Güzel bi gezi,güzel bir paylaşım,tebrikler.
manzara harika
geziniz güzel olmus ama kale askeriye arazisi oldugu icin irilmiyor diye biliyordum eskiden girerdik tellerin arasından ama en son gittiğimde komple kapatmıslardı geri dönmüstük eve allahtan tarabyadayız =)
birdahaki gitmenizde bende grup sürüsü yapmak isterim siteye bildirirseniz bizde geliriz =)