- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: evet sevgili dostlar EGE ORMAN VAKFI nın katkılarıyla gerçekleşen ağaçlandırma çalışmalarına bizlerde destek olalım diyorum dün akşam gurup toplantımızda bu konu akrep&kuvva arkadaşlarımız tarafından gündeme getirildi kendilerine de teşekkürler :rendeer: fidanlar 2 milyona satılıyormuş biz kendi bünyemizde düşündük yaklaşık 30 kişi varız herkes 5 milyon verse 150 milyon yapar ve tam 75 adet fidan yapar düşünsenize ne kadar güzel bir katkı olur bu.....
ve fidan dikilmesine de topluca motorlarla gidebiliriz herkes bir fidan hatta bir kaç fidan diker bu hem bizi manevi yönden rahatlatıcak tır hemde vatanımıza toprağımıza bir ağaç kazandıracak olmanın ormanlarımıza katkıda bulunmuş olmanın gururunu sevincini verecektir...:cat:
hem bir anlamda da doğayı seven çevre dostu motorcular olarak bir de + yazdırmış oluruz hanemize:wiinkk:
bu çalışmanın tüm site genelinde herkesin katkısıyla olmasını istiyor ve diliyoruz
fidanlar 2 milyon bu işi istanbuldan bir kişi vasıtasıyla da organize edebiliriz görüşlerinizi bekliyorum bu konu ile ilgili
ve fidan dikilmesine de topluca motorlarla gidebiliriz herkes bir fidan hatta bir kaç fidan diker bu hem bizi manevi yönden rahatlatıcak tır hemde vatanımıza toprağımıza bir ağaç kazandıracak olmanın ormanlarımıza katkıda bulunmuş olmanın gururunu sevincini verecektir...:cat:
hem bir anlamda da doğayı seven çevre dostu motorcular olarak bir de + yazdırmış oluruz hanemize:wiinkk:
bu çalışmanın tüm site genelinde herkesin katkısıyla olmasını istiyor ve diliyoruz
fidanlar 2 milyon bu işi istanbuldan bir kişi vasıtasıyla da organize edebiliriz görüşlerinizi bekliyorum bu konu ile ilgili