Bir Fidan Da Siz Dikin

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: evet sevgili dostlar EGE ORMAN VAKFI nın katkılarıyla gerçekleşen ağaçlandırma çalışmalarına bizlerde destek olalım diyorum dün akşam gurup toplantımızda bu konu akrep&kuvva arkadaşlarımız tarafından gündeme getirildi kendilerine de teşekkürler :rendeer: fidanlar 2 milyona satılıyormuş biz kendi bünyemizde düşündük yaklaşık 30 kişi varız herkes 5 milyon verse 150 milyon yapar ve tam 75 adet fidan yapar düşünsenize ne kadar güzel bir katkı olur bu.....

ve fidan dikilmesine de topluca motorlarla gidebiliriz herkes bir fidan hatta bir kaç fidan diker bu hem bizi manevi yönden rahatlatıcak tır hemde vatanımıza toprağımıza bir ağaç kazandıracak olmanın ormanlarımıza katkıda bulunmuş olmanın gururunu sevincini verecektir...:cat:
hem bir anlamda da doğayı seven çevre dostu motorcular olarak bir de + yazdırmış oluruz hanemize:wiinkk:

bu çalışmanın tüm site genelinde herkesin katkısıyla olmasını istiyor ve diliyoruz
fidanlar 2 milyon bu işi istanbuldan bir kişi vasıtasıyla da organize edebiliriz görüşlerinizi bekliyorum bu konu ile ilgili
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
Bence bir banka hesabı açılsın katılmak isteyenler o hesaba para yatırsın.. :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar banka hesabı iyi bir fikir olabilir ancak görüyorumki görüş bildiren çok az olmuş kimse bu anlamlı olayla ilgilenmedimi yahuu !! yılbaşı rehavetimi var yoksa :) hadi girişim için katılım ve fikir bekliyorum :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ülkem için herşeye varım.Bir banka hesabı vasıtasyla yapabilirsek çok iyi olur.5 Fidan benden.:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi arkadaşlar motosiklet.net fidanlığı kuralım doğayada saygılı olduğumuzu cümle alem görsün
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
büyük bir cogunluk saglayabilirsek sitemizin reklamını da yapabiliriz..(bu konuda belki yardımcı olabilirim) ismimizi birçok kişiye duyurabiliriz.. hesap numarasını ögrenince yazarım.. duyarlılıgımızı herkese gosterelım bence..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar eğer bu organizsayonu yaparsak sitemiz adına hakikaten yararlı bişeyler yapmış oluruzzz ve dikili bi agacımız olur yüm sitenin duyarlı olmasında yarar var lütfen bu konuyu unutmayalımm:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KARAKIZ' Alıntı:
Tüm sitenin duyarlı olmasında yarar var lütfen bu konuyu unutmayalımm:rendeer:
Kesinlikle :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bu konuyu sıksık güncellersek kimsenin unutmasına imkan yok lütfen unutmayalımmm
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
katlıorum ve birer ağaç dikmemizin hepimize daha rahat nefes aldığımızı hissettiriceğini düşünüorum!
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
ben daha yeni gördüm bunu nerdeyse iki ay olacak katılım cok az olmuş kendi adıma üzüldüm izmirde bu kadarmı dogaya saygı duyan motorcu var.......gündemde tutalım ve herkezin katılımını saglayalım bu işle kim,kimler ilgileniyorsa baglantıları gerekli yerlerle kursun sadece motorcu olarak degil etrafımızdaki kişilerede söyleyelim böyle güzel olayı.devamını ve sonucları görelim lafta ve yazıda kalmasın icraat görelim
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya olay basit sadece katılım gerekli fidanlar yanlış hatırlamıyosam 2 yada 2.50 YTL gayet uygun ve toplu şekilde bu fidanlardan satın alarak motosiklet.net adına dikimi yapılabilir izmirden biz motorcu arkadaşlar toplanıp toplu halde gidip bu fidanlardan dikebiliriz devamında yeterli katılım olması durumunda motosiklet tutkunlarının olumlu imaj yakalaması adına belki bu fidan dikiminin duyurulması en azından yerel basında dile getirilmesi olayını da gerçekleştirebiliriz ben kendi adıma elimden geleni yaparım !!
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
bu konuyu tamamen destekleyip:cat: bana düşen katkıyı fazlası ile yapmaya hazırım.:wiinkk: lütfen askıda kalmasın. gökyüzü mavi,yeryüzü yeşil,denizler temiz olsun.........:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ben başlık sahibinin ocağına incir ağacı dikmek istiyorum. İtirazı olan? :mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
ok bende varım nereye vercez paraları

28 yaşında bir dikili ağacım olsun
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyu detaylı düşünmek gerek önümüzdeki bir kaç gün içinde bilgi vereceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst