- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Ozaktasi, sana gelsin: http://fizy.com/#s/151ho7 "bir kadından, dahası güzel sesli bir kadından, hele alkolikten dinlenesi en güzel şarkı sözü ve şarkıdır."
ingiliz yada amerikan sanatçılar ölünce ilah olup ölümsüzleşiyor bizimkileri arayan soran yok yardıma muhtaç aç geziyor bazıları kimse zamanın devirlerine sahip çıkmıyor
Sizlerin kime neye ne kadar değer verdiğini söylemek ahkam kesmek tabi ki hoş değil...beğeni zevk hayata bakış açısı eğitim vs bu kriterleri gözönüne aldığımda her kafadan bir ses çıkması gayet doğal...ama bu her kafadan çıkan sese verilen tepkileri anlamış değilim...bu zat benim için...bir alkolik bir bağımlı bir yahudi ...ruhunu şeytana satan yahudi Amerikan Medyasının pompaladığı bir yorumcu...sadece bu...bizim gündemimiz daha farklı olmalı...aslında Batı da şu anki gündem Avrupada yükselen Aşırı Sağcılık ve Oslo katliamı...Amy ye rahmet dilemek bana o kadar salakça geliyor ki...rahmet dileyen salaktır demiyorum...yapılan ah vah salakça geliyor...düşünsenize medyanın bize empoze ettiği bir ahmak ve aniden gelen bu şöhreti taşıyamayan zavallı bir insan...ona acımaktan başka elimden birşey gelmiyor...ölünün ardından konuşulmaz diyorlar cesedine tükürmek istediğimi yazsam çok mu ırkçı damgası yerim acaba...ama içimden gelen bu...bu megastarlara şarkıcı türkücülere verilen değeri anlamış değilim...bir Orhan Gencebay hayranı olarak sanatçı kavramının hayatın içindeki karşılığını verenleri seven biri olarak bu medyatik hezeyanlarınız beni çok güldürüyor... bir devir kapandı yazmış bizim mezit buna .ıçımla gülüyorum tabi...ne devri la şebelek...:queen: Bir yahudi için üzülmeyeli yıllar oldu...bu konuda ırkçı tutumum değişmez...dünyaya bıraktığı mirası da ortadayken sizler de kendinizi daha fazla komik duruma düşürmeyip ölenle ölmeyin...![]()
Siz ırkçı zihniyetten daha öte bir tehlikedesiniz, tanımadığınız etmediğiniz insanlar adına şizofrenik hayaller kuruyorsunuz. Umarım en yakın zamanda sağlığınıza kavuşur ve gereken sevgiyi görürsünüz.Sizlerin kime neye ne kadar değer verdiğini söylemek ahkam kesmek tabi ki hoş değil...beğeni zevk hayata bakış açısı eğitim vs bu kriterleri gözönüne aldığımda her kafadan bir ses çıkması gayet doğal...ama bu her kafadan çıkan sese verilen tepkileri anlamış değilim...bu zat benim için...bir alkolik bir bağımlı bir yahudi ...ruhunu şeytana satan yahudi Amerikan Medyasının pompaladığı bir yorumcu...sadece bu...bizim gündemimiz daha farklı olmalı...aslında Batı da şu anki gündem Avrupada yükselen Aşırı Sağcılık ve Oslo katliamı...Amy ye rahmet dilemek bana o kadar salakça geliyor ki...rahmet dileyen salaktır demiyorum...yapılan ah vah salakça geliyor...düşünsenize medyanın bize empoze ettiği bir ahmak ve aniden gelen bu şöhreti taşıyamayan zavallı bir insan...ona acımaktan başka elimden birşey gelmiyor...ölünün ardından konuşulmaz diyorlar cesedine tükürmek istediğimi yazsam çok mu ırkçı damgası yerim acaba...ama içimden gelen bu...bu megastarlara şarkıcı türkücülere verilen değeri anlamış değilim...bir Orhan Gencebay hayranı olarak sanatçı kavramının hayatın içindeki karşılığını verenleri seven biri olarak bu medyatik hezeyanlarınız beni çok güldürüyor... bir devir kapandı yazmış bizim mezit buna .ıçımla gülüyorum tabi...ne devri la şebelek...:queen: Bir yahudi için üzülmeyeli yıllar oldu...bu konuda ırkçı tutumum değişmez...dünyaya bıraktığı mirası da ortadayken sizler de kendinizi daha fazla komik duruma düşürmeyip ölenle ölmeyin...![]()
İnanın hayatımda adını ilk defa duyyuyorum..Öldüde haber oldu resmini görüyorum...sesinide hiç duymadım Allahıma şükürler olsun.Dünyadan nokta kadarda olsa bir PİSLİK temizlenmiş.Gideceği yer Cehennemin VELVEL Deresi ...