yaptığı ticaret sonuçta.. döviz üzerinden almış olabilir, döviz üzerinden borcu olabilir, keza dolar oldu 2 tl, Euro oldu 2.5.. bu kadar yadırgamamak lazım...
Kimse fiyatta değil şunu söylemek çok mu zoryaptığı ticaret sonuçta.. döviz üzerinden almış olabilir, döviz üzerinden borcu olabilir, keza dolar oldu 2 tl, Euro oldu 2.5.. bu kadar yadırgamamak lazım...