Bir bilmecem var çocuklar

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Sahibinden de gördüğünüz bir ürün için site üzerinden mesaj ile "stoğunuzda var mı" diye sorduğunuzda size hiç bir cevap vermeden ürünün fiyatının üzerine 49tl ekleyerek güncelleyen müşterisine her türlü kabalığı yapan satıcı kimdir ?
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
ilkkez bir telefonu arayıp, bilader bundan birde bundan varmı dediğinizde, satıcı size "bilader elli kez aradınız alacaksanız alın" dedikten sonra, "eğer öyleyse sapıklıktan beni savcılığa verin" diyen kimdir ?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
39
yaptığı ticaret sonuçta.. döviz üzerinden almış olabilir, döviz üzerinden borcu olabilir, keza dolar oldu 2 tl, Euro oldu 2.5.. bu kadar yadırgamamak lazım...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
yaptığı ticaret sonuçta.. döviz üzerinden almış olabilir, döviz üzerinden borcu olabilir, keza dolar oldu 2 tl, Euro oldu 2.5.. bu kadar yadırgamamak lazım...
Kimse fiyatta değil şunu söylemek çok mu zor
-Kusura bakmayın bu ürünlerin güncel fiyatı X liradır.

Bunu yapan motosiklet piyasasının pisliğe bulaştığı düşünülen elinde her türlü çıkma bulunan 2-3 şahsiyetten biri.
Ben şimdiye kadar isim vermeden bilindiğini tahmin ederdim. Zor değil çok kolay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst