Bir bayanın Ninjası nasıl olur?

Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
Bu motoru yollarda görsek bide, bakarsınız bu renkler çoğalır moda olur nedersiniz.:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
dıshyi transalpin üstünde bu renk ahenginde görebilecekmiyiz.

Görebileceksiniz, alakan için teşekkürler :)

dishy bu forumu hala okumamış... inanmıyorum... :queen:

Geldim geldim :queen:

bu arada kankacığım dishy'nin transalp ile hayali bu şekilde :)

Canım benim, atlayıp yanına geleceğim TA mla :rendeer:

Pembe bir transalp i ise düşünmek biLe istemiyorum :p

Buna kendini hazırlasan iyi olur :cherry:


İyiyimmm sen :queen:

Dikkat ettim de resimde ki kızdan çok benimle ilgilenmişsiniz :queen:
Sağolun ya hepinizi seviyorum :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
hayııııııır! her ne kadar zevkler tartışılmasa da; bence felaket olmuş..:pale:
rahat bırakın şu motorları yahu:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyide resim kaybolmuş...Şimdi ben dişi hakkında yazayım bari...

nbr dşy?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok tatlı olmuş :p
Türkiyede Heleki İstanbulda Düşünemiyorum sokaklarda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla motora bayıldııııııııııııııııım............ama üsttekıne....:mrgreen: :mrgreen:
alttakının yerı her zaman ayrııııııııııııııı:bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
tek kelimeyle mükemmel önünde diz çökerim ben bu hatunun:p
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
Valla Ninja da olsa, Suziki de olsa farketmez Çok güzel yakışmış..Renkler Çok güzel uyum Sağlamış Bayan olması daha güzel bir renk vermiş...Allah kazadan ve nazardan saklasın....
 

nxm

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
8
cok muthıs olmus bende boyle farklı bır motorum olsun ıstemişimdir (ama pembe degıl:) )
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
motorun üstünde emanet durmuş. belli ya ilk biniyor yada artçı takılıyor öyle tutuşmu olur motoru. ama fotojenik çıkmış he he ..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Vallahi, bu yaştan sonra ben de beğendim.
Bir pant şşey, renk bu kadar mı yakışır
motora be, Amma haset şeysiniz. :p :p :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst