Bir bayanın Ninjası nasıl olur?

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
çok güzel bir renk uyumu var bence :)

ninjauy3.jpg


Düzeltme: motor Ninja değil suzuki GSX-R 600 dir. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım yalnıs anlamazsan bişi dicem bu ninjadan daha cok suzuki ye benziyo yoksa ben vodkayı fazlamı kaçırdım :bounce:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hayırlı olsun. Her şey çok güzel, her şey güzel bir uyum içerisinde. Zevk sahibi olduğunuz her halinizden belli.

Kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dısh yi transalpin üstünde bu renk ahenginde görebilecekmiyiz.abartısız bence güzel:cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
dishy bu forumu hala okumamış... inanmıyorum... :queen: bence herkesin ilgisini çeker bu motor yol bile verirler...:mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
güzel walla :cat:

bu arada kankacığım dishy'nin transalp ile hayali bu şekilde :)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Uyum güzeL ama ben rengi begenmedim :)
Pembe bir transalp i ise düşünmek biLe istemiyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst