arkadaşım yalnıs anlamazsan bişi dicem bu ninjadan daha cok suzuki ye benziyo yoksa ben vodkayı fazlamı kaçırdım :bounce:
Hayırlı olsun. Her şey çok güzel, her şey güzel bir uyum içerisinde. Zevk sahibi olduğunuz her halinizden belli.
Kazasız sürüşler diliyorum.
arkadaşım yalnıs anlamazsan bişi dicem bu ninjadan daha cok suzuki ye benziyo yoksa ben vodkayı fazlamı kaçırdım :bounce: