- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Motorun karizması çizilmiş yavvv.....
dıshyi transalpin üstünde bu renk ahenginde görebilecekmiyiz.
dishy bu forumu hala okumamış... inanmıyorum... :queen:
bu arada kankacığım dishy'nin transalp ile hayali bu şekilde![]()
Pembe bir transalp i ise düşünmek biLe istemiyorum![]()
Dishy naber![]()