- Katılım
- 13 Ocak 2010
- Mesajlar
- 899
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar dün arabayla 1.5 saatlik bir mesafeye gidiyorduk şehirlerarası.. Araba ehliyetim var ama bu ilk olcaktı şehrlerarası deneyimim
Yanımda babam oturuyor yılların deneyimi ve ben kullanıyorum.. Herşey yolunda hiç bir sorun yok hatalı kullandığım bir durum da yok.. Yaklaşık 45 dk sonra kırmızı ışıktan kalkıp biraz yol aldıktan sonra sağ şeritte 80-90 ile giderken aynamda bana hızla yaklaşan mercedesi görüyorum o kadar hızlı ki çarpcak sanıyorum.. Sellektör yapıyo korna çalıyo.. Allah Allah ne oluyo acaba açıkta bişey mi var
derken biraz ilerde adam soluma geliyo ve sağa çekmemi istiyor.. Derdi neymiş anlamak için çekiyorum. Babam arabadan iniyo ve soruyo sorun ne beyefendi diye adam başlıyo nerdeyse sizin yüzünüzden otobüs bana çarpıyodu diye.. Acaba dedim acemiyim farketmeden bişey mi yaptım.. Hayırdır diyoruz..Başlıyo hız sınırlarına uysanıza bu kadar yavaş gidilirmi trafiği aksatamay ne hakkınız var otobüs biçiyodu beni demeye.. Gittiğim hız 80-90 arası ve SAĞ şeritteyim..Şehirler arası 2 gidiş 2 geliş duble yol.. Ya sabır diyoruz ya sabır..Size sorarım acaba benm gözümden kaçan sizin dikkatinizi çeken bir hatatm varmı ?
06 asb 35 plakalı öküz..Motorla olmadığıma o an şükrettim yoksa altına alıp gitcekti heralde şerefsiz..