Beyaz mercedesli öküz!

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Arkadaşlar dün arabayla 1.5 saatlik bir mesafeye gidiyorduk şehirlerarası.. Araba ehliyetim var ama bu ilk olcaktı şehrlerarası deneyimim :) Yanımda babam oturuyor yılların deneyimi ve ben kullanıyorum.. Herşey yolunda hiç bir sorun yok hatalı kullandığım bir durum da yok.. Yaklaşık 45 dk sonra kırmızı ışıktan kalkıp biraz yol aldıktan sonra sağ şeritte 80-90 ile giderken aynamda bana hızla yaklaşan mercedesi görüyorum o kadar hızlı ki çarpcak sanıyorum.. Sellektör yapıyo korna çalıyo.. Allah Allah ne oluyo acaba açıkta bişey mi var :p derken biraz ilerde adam soluma geliyo ve sağa çekmemi istiyor.. Derdi neymiş anlamak için çekiyorum. Babam arabadan iniyo ve soruyo sorun ne beyefendi diye adam başlıyo nerdeyse sizin yüzünüzden otobüs bana çarpıyodu diye.. Acaba dedim acemiyim farketmeden bişey mi yaptım.. Hayırdır diyoruz..Başlıyo hız sınırlarına uysanıza bu kadar yavaş gidilirmi trafiği aksatamay ne hakkınız var otobüs biçiyodu beni demeye.. Gittiğim hız 80-90 arası ve SAĞ şeritteyim..Şehirler arası 2 gidiş 2 geliş duble yol.. Ya sabır diyoruz ya sabır..Size sorarım acaba benm gözümden kaçan sizin dikkatinizi çeken bir hatatm varmı ? :)06 asb 35 plakalı öküz..Motorla olmadığıma o an şükrettim yoksa altına alıp gitcekti heralde şerefsiz..
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Onun kendince hız sınırı 160 larda olduğundan kızmıştır sana , kurallara uygun gidiyorsun diye....

Bütün öküzler trafikte olduğundan et fiyatları bu kadar arttı zaten , koca ülkede bütün öküzleri şöför yaparsan yurtdışından öküz ithal edersin tabi...

Geçmş olsun ...
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sonuna kadar suçlusun my91 hayvan hakları diye bir şey var !!!
o hız sınırları senin gibi insanlar için konulmuş, trafiğe çıkan öküzler için değil :p
Geçmiş olsun iyiki uysal öküzlerdenmiş de başınıza daha fazla bela olmamış.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Bilmiyorum neyine güvenip orda bizi sağa çektirdi tek başınaydı da ki :silent: Babam asabidir aslında ama ya sabır deyip bindi arabay.. yerimizde baskası olsa napardı ki hayvan haklarına saygılı mı olurdu :mrgreen: Teşekkür ederim arkadaşlar bu arada.. Öküzler için ayrı trafik kuralları uygulansın diyenler ? :p :p :p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Bak sen böyle deyince aklıma geldi :) hani motosikletlerde küçük hacimliden başlayıp büyütün diyorlarya
arabalarda da beygir sınırlaması getirsinler de
bari yeni trafiğe çıkan bilinçsiz hayvan adayları (bilinçli insanları tenzih ederim) trafiğin yarış pistinden farklı olduğunu öğrendikten sonra büyük hacime geçseler...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ah keşke öyle olsa.. Trafikteki herkes bilincli olsa ya da bilinçlendirilse ne güzel olur.. :) Hiç bi eğitime girmeden trafiğe çıkan bilinçsiz sürücü çoooook fazla maalesef.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ona tek yapacağın sağından solundan sürekli sıkıştırmaktı önüne geçmek arkadan sık sık sellektör yapıp aklını başından almaktı. ama geçmiş yapmamışsın.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
:cherry:başlığı görünce direk olayı anladım. ama onlardan çok var
nereden hangisi çıkar belli değil dikkatli olmak lazım
ve birazda onlara müsamaha göstermek lazım
eee geçmişte o kadar cepheye kağnı çektiler. o zaman yol onlarındı hep ,hala orda kaldılar
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
adam arabası 200 beygirdir kesin
birde kendisi 201 beygir
normaldir o beygirin hareketi
yorma kafanı...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ya hayır acemiyim arabada bi de o yuzden panikledm :mrgreen: Tabi haklısın saygı göstermeliyiz öküzlerindi o zamanlar yollar hala öyle sanıyo olabilirler :silent::p O 1 beygirden daha fazlaydı tahminimce :p yaa 1000RR ımız yok ki :salut: :p Teşekkür ederim buarada :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Böyle şeylerle karşılaşınca,insannın hemen gidip birtane mct250 alıp ''hells mct250yus'' gurubu kurası geliyor:mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Dimi.. Hadi kuralım :queen: :queen: Bi de Türkiyede motorlu çete uyarısıymış..peeeh hani nerde şu sürücülere gününü göstercek çeteler :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst