- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
Çünkü kendini zenginmiş gibi gösteren milletiz
Malını sergilemeyi severler
Malını sergilemeyi severler
Çünkü kendini zenginmiş gibi gösteren milletiz
Malını sergilemeyi severler![]()
karaktersiz insanlar zenginlikleriyle mallarıyla övünür ve karakterli insanlar ise zenginliğini ve mallarını paylaşırlar.
Adamsın fatih. bu foruma en çok senin yazman lazım. bütün konulara yaz, her konuda aydinlat bizleri
arkadaşım terbiyesizlik yapma!
...millet daha yaptığı hareketin ne anlam taşıdığından habersiz ezbere bir hayat yaşar iken birileri çıkıp benim tespitlerime saygısızlık ediyor. görüşlerinizi adam gibi belirtin arkadaşım, terbiyesizlik yapacaklar hiç yazmasın daha iyi.
her yazdığını onaylıyorum beğeniyorum ne terbiyesizliği fatih ? yanlış anladın herhalde ama bir daha hiçbir gönderini alıntı yapmayacağımıda bilmeni isterim
:queen::queen:
Mobildeyim bunu ezberledim sadece. :queen: :queen:bu gülüşü daha çok seviyorum :mrgreen:
Burada yazılanları bir sohbette konuşmaya kalksan sarhoşsun derler bir durum tespitinden ne kadar çok sosyolojik çalışma çıkardınız tebrikler vallahi)
Hep diyorum ya benözellikle birkaç üye,hocanın sınav yapacağını duyunca dersi dağıtmaya çalışan, arka sıraların müdavimi eşofmanlı öğrenciler gibiyiz.
Çok kaliteli münakaşa yapıyoruz,mütevazi olamayacağım![]()
Yarınki gündemimiz ne olsun arkadaşlar???
Kültür,sanat,spor,bilim,,magazin,sokak![]()
Benden bahsediliyor galiba.![]()
Ben okulda verdiğin örneğin aynısıydım desem yeridir.![]()
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.Git çocukluğunu yaşa,grup hepsi dinle,zillere bas.
Kaleme 0.7 uç isteyip yiyormuşsundur.
Zengin kızların trend kırtasiye malzemelerini sıradan yere itip,kaçıyormuşsundur.
Tahtanın çok konuşanlar listesinde ilk üçtesindir kesin,diğer biride mrmud senin amcaoğlu
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.
Jimi sen o yıllarda kayahan dinleyen bir izlenim veriyorsun.Eminmisin murat kekilli olduğuna.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------
Mrmud
Itiraf et,her sınıfta 6-7 kızın yanında oturan,sakin,terbiyeli,onlarla gezen,ders çalışan,ama asla yan gözle bakmayan,güvenilir,terbiyeli bir çocuk vardır.Aslında o idin.
Şimdi pişman olduğun için,bizlere geçmişte olmak istediğin o çocuğu tarif ediyorsun.
Bizde yalan yok:bounce:[url=https://resimyukle.xyz/resim/QQVHB][url]https://i.resimyukle.xyz/QQVHB.jpg[/url][/url]
Jimi sen o yıllarda kayahan dinleyen bir izlenim veriyorsun.Eminmisin murat kekilli olduğuna.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------
Mrmud
Itiraf et,her sınıfta 6-7 kızın yanında oturan,sakin,terbiyeli,onlarla gezen,ders çalışan,ama asla yan gözle bakmayan,güvenilir,terbiyeli bir çocuk vardır.Aslında o idin.
Şimdi pişman olduğun için,bizlere geçmişte olmak istediğin o çocuğu tarif ediyorsun.