benzinlikte arabasını yıkayan lüks araç sahibi

Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
35
Burada yazılanları bir sohbette konuşmaya kalksan sarhoşsun derler bir durum tespitinden ne kadar çok sosyolojik çalışma çıkardınız tebrikler vallahi ;))
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Amerika'da garsonlar bahşişle çalışıyor diye okumuştum. yani bahşiş öyle sanıldığı gibi kötü bir gelenek değil. çalışana bahşişinizi bırakınız..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Adamsın fatih. bu foruma en çok senin yazman lazım. bütün konulara yaz, her konuda aydinlat bizleri

arkadaşım terbiyesizlik yapma!

...millet daha yaptığı hareketin ne anlam taşıdığından habersiz ezbere bir hayat yaşar iken birileri çıkıp benim tespitlerime saygısızlık ediyor. görüşlerinizi adam gibi belirtin arkadaşım, terbiyesizlik yapacaklar hiç yazmasın daha iyi.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
arkadaşım terbiyesizlik yapma!

...millet daha yaptığı hareketin ne anlam taşıdığından habersiz ezbere bir hayat yaşar iken birileri çıkıp benim tespitlerime saygısızlık ediyor. görüşlerinizi adam gibi belirtin arkadaşım, terbiyesizlik yapacaklar hiç yazmasın daha iyi.

her yazdığını onaylıyorum beğeniyorum ne terbiyesizliği fatih ? yanlış anladın herhalde ama bir daha hiçbir gönderini alıntı yapmayacağımıda bilmeni isterim
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Burada yazılanları bir sohbette konuşmaya kalksan sarhoşsun derler bir durum tespitinden ne kadar çok sosyolojik çalışma çıkardınız tebrikler vallahi ;))

Hep diyorum ya ben :) özellikle birkaç üye,hocanın sınav yapacağını duyunca dersi dağıtmaya çalışan, arka sıraların müdavimi eşofmanlı öğrenciler gibiyiz.

Çok kaliteli münakaşa yapıyoruz,mütevazi olamayacağım :)

Yarınki gündemimiz ne olsun arkadaşlar???

Kültür,sanat,spor,bilim,,magazin,sokak:)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Olaylara çok uzaktan bakmamak lazım fikir üretirken. Zenginlikle fakirlikle pek alakası var mı yapılanın bir bakalım...

Orta düzey zengin diye tabir ettiğiniz bir adama göre örnek uyduralım.

Bu adam Maslak'ta devasa bir binada üstdüzey yönetici beyaz yakalı abimiz. İşi stressli sıkıcı sadece titri ve kazandığı para onu motive ediyor. Özel hayatta fazla bir zevki yok.. Odun gelmiş balta gidecek ama işinde kaplan abimiz.

Aylık maaşı 35bin tl ile çocuklarının kolej masrafından, hanımın kuaför, makyaj ayakkabı vs. giderinden ve yatırım için aldığı ikinci evin yanındaki boş arsa için ödediği taksitinden arttırdığı parayla gidip Borusana ne zamandır heves ettiği BMW 320d xDrive Sedan beyaz renkli modele yaklaşıp kokusunu içine çekiyor. Gözleri parlıyor, kalbi gümbür gümbür atıyor. Zamanı geldi lan Abuzer hadi o an işte bu an diyip 260 bin tl lik aracı bir kısmı kredi ile satın alıyor.

Oradan çıkıp kız gibi prıl pırıl aracı çizilmesin diye hep arkadaşlarından duyduğu övgü dolu şişirmeler işittiği ama hiçbir zaman eski Toyota Corollası ile gitmeye heves edemediği Zibart uygulama merkezinin yolunu tutuyor. Sıfır araçlara uygulanan kampanya filan deyip abuzer abiye 2500 tl lik döşeme vinil koruma + araç tabanına zift uygulaması + z-sheld kaput koruma filmli paketi ağızı iyi laf yapan pazarlama dehası arkadaş tarafından bir güzel iteleniyor…

Abimizin içi rahat, ağızı kulaklarında...

2bin-3bin km. sürekli o sonax benim bu zibart senin aracını iyi ellere teslim ettiğine inanıp yıkamaya yalatmaya gitse de bu iş onu hem maddi hem ruhi yoruyor, bıktırıyor.

Bir akşam hanımı alıp çamurlu araçla akşam iş arkadaşının aile yemeğine kirli araçla gitmesin diye 20 tl lik yıkamacıya yıkatıyor ama orada ki çalışan ucuz işçi Özbek kardeşimiz aldığı asgari ücretin yarısı maaşı ve patronun insan dışı tavrıyla doldurduğu borusunu bu güzel abimizin aracına 30 cm den tazyikle basıyor.

Parıldayan bmwnin dünyaca ünlü Amerikan dehası Zibart garantili z-shieldi pert oluyor hali ile. Kaput kenarlarından başlıyor kalkmaya. Abuzer abinin karnı ağrıyor stressten akşam yemeğ zehir oluyor.. Sabah ilk işi zibartta gidip çemkirmek. Ama oradaki pazarlamacı lavuk ilk söylediği şeyleri yalanlarcasına “beyefendi yıkamacı tazyiki bu” diye ırım kırım garantili ön kaporta filmini kavga dövüş yeniliyor..
Abimiz iki taraftan aldığı darbelere isyanda, çakarım ben böyle işe ulan diye... bir pazar aracını kendi okşamak kendi istiyor öpmek istiyorsa da oturduğu evinin kapalı garajında ne ortam ne techizat müsait.

İşte o gördüğünüz bir elinde sünger bir elinde hortum tabancası yıkamacıdaki zengin adam belki de Abuzer abidir..?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hep diyorum ya ben :) özellikle birkaç üye,hocanın sınav yapacağını duyunca dersi dağıtmaya çalışan, arka sıraların müdavimi eşofmanlı öğrenciler gibiyiz.

Çok kaliteli münakaşa yapıyoruz,mütevazi olamayacağım :)

Yarınki gündemimiz ne olsun arkadaşlar???

Kültür,sanat,spor,bilim,,magazin,sokak:)

Benden bahsediliyor galiba. :)

Ben okulda verdiğin örneğin aynısıydım desem yeridir. :p
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Şaka bir yana arkadaşın dediği gibi sosyal görünmek için böyle düşünceler, yorumlar içinde değilim.
Hiç unutmam bir türkçe öğretmenim ortaokuldayken ders esnasında bir cümle söylemişti.

Hayatınızın avukatı olun.Müthiş bir sözdü.

Ben kendimi bildim bileli sorunlara,durumlara,küçük yaşımla yetişkin işlerine meraklıydım.

Komposizyon yarışmalarının müdavimi idim.
Tepsinin üstüne alçıdan maketler yapar proje diye sunardım.İmkan yok. Napcan :)
Dil,din,trafik,ressamlar araştırırdım.
Yazardım,çizerdim,hep farklı bir arayış.
Okul müdüdürüme küçükken rüyamı anlattığımı bilirim.
Şimdi düşünüyorum biraz normal değilmişim :)

Git çocukluğunu yaşa,grup hepsi dinle,zillere bas.

Bu uzun yorumlarımın,konu dağıtmalarımın temeli o günlerde inşa edilmiş,bebekken sallarken masanın altına fırlamışım birgün sanırım ordan hasar kaldı:) idare edin artık.
Sıra sende fatih.met,senin düşünsel yorumlarının sebebi nerden geliyor :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:56 ----------

Benden bahsediliyor galiba. :)

Ben okulda verdiğin örneğin aynısıydım desem yeridir. :p

Kaleme 0.7 uç isteyip yiyormuşsundur.

Zengin kızların trend kırtasiye malzemelerini sıradan yere itip,kaçıyormuşsundur.

Tahtanın çok konuşanlar listesinde ilk üçtesindir kesin,diğer biride mrmud senin amcaoğlu
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Kaleme 0.7 uç isteyip yiyormuşsundur.

Zengin kızların trend kırtasiye malzemelerini sıradan yere itip,kaçıyormuşsundur.

Tahtanın çok konuşanlar listesinde ilk üçtesindir kesin,diğer biride mrmud senin amcaoğlu

Kesinlikle yanılıyorsunuz hanfendi..
Ben o pencere kenarında sessiz sakin oturan efendi çocuktum.
Hatta hanım kızların silgisi kalemi yere düştüğünde mümkün değil yerden aldırmazdım , hemen sıranın altına girer bi elimle gözümü kapatır diğer elimle düşen kırtasiye malzemesini arardım.
Bi elimle gözümü mutlaka kapatırdım ama.
Hatta lisede sırf sıra arkadaşım Alone sigara kokusundan rahatsız olmasın diye kızlar tuvaletinde içerdim...
Kızlar tuvaletinde de bir elimle gözümü kapatır diğer elimle sigaramı içerdim.
Okulda tüm alt sınıflar beni parmağıyla gösterirdi hocalara.
Eminim "Hocam idolüm şu abi.." felan diyolardır..
:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.

Baba sen adamsın vallahi 10 dakika önce Alonedark93 nickli arkadaşa Turnam şarkısını attim internet paketim az dedi.
Bu şarkı icin değer dedim yok olmaz dedi..
Murat Kekilli dinleyen adam iyi adamdır, güzel adamdır.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.

Jimi sen o yıllarda kayahan dinleyen bir izlenim veriyorsun.Eminmisin murat kekilli olduğuna.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------

Mrmud
Itiraf et,her sınıfta 6-7 kızın yanında oturan,sakin,terbiyeli,onlarla gezen,ders çalışan,ama asla yan gözle bakmayan,güvenilir,terbiyeli bir çocuk vardır.Aslında o idin.
Şimdi pişman olduğun için,bizlere geçmişte olmak istediğin o çocuğu tarif ediyorsun.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Millet serdar ortaç hepsi 4yüz felan dinlerken. Oturur adam gibi Murat Kekilli dinlerdim... Şimdi canım çekti bir daha dinleyecem.

Bizde yalan yok:bounce:
QQVHB.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Jimi sen o yıllarda kayahan dinleyen bir izlenim veriyorsun.Eminmisin murat kekilli olduğuna.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------

Mrmud
Itiraf et,her sınıfta 6-7 kızın yanında oturan,sakin,terbiyeli,onlarla gezen,ders çalışan,ama asla yan gözle bakmayan,güvenilir,terbiyeli bir çocuk vardır.Aslında o idin.
Şimdi pişman olduğun için,bizlere geçmişte olmak istediğin o çocuğu tarif ediyorsun.

Ya tamam lisede sutyen kopçasını arkadan çekip bırakmak gibi kötü bir huyum vardı, ama çığlık attıktan sonra Allahın belası sanada merhaba derdi hepsi :bounce:
Bi kac defa soyunma odasını karıştırıp kızların kapısını actigim oldu ama Allah sizi inandırsın hepsi bilinçsiz hareketlerdi, o yaşlarda insan dalgın oluyor.
Hani Allah sizi inandirsin, çünkü inandırıcı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------


Canını yediğim üşenmemiş upload etmiş.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Jimi sen o yıllarda kayahan dinleyen bir izlenim veriyorsun.Eminmisin murat kekilli olduğuna.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------

Mrmud
Itiraf et,her sınıfta 6-7 kızın yanında oturan,sakin,terbiyeli,onlarla gezen,ders çalışan,ama asla yan gözle bakmayan,güvenilir,terbiyeli bir çocuk vardır.Aslında o idin.
Şimdi pişman olduğun için,bizlere geçmişte olmak istediğin o çocuğu tarif ediyorsun.

Kayahan vardı evet ama biraz acayip bi adamım ben. Mesela nickimin jimi hendrix olduğuna bakma death metalciyim ben...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst