benzine yeni indirim (7 Mayıs)

Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Tuh tekrar mi indirimdaha dun 4.50lirayi gorunce zammin habercisi sanip depoyu fullemistim ki bugun tekrar indirim depom bitmediki daha neyse zamlanmadan tekrar fulleriz insallah
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Padişahım çok yaşa.

Elektirikle suyla doğalgazla milletin ağızına mıçtılar şimdi al gülüm ver gülüm..
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
sürekli zam geliyorsa, depoyu fullemedikçe zarar edersiniz. fulleyemiyorsanız da bence hiç yola çıkmayın. çekici falan çağırmak zorunda kalırsanız, jantları mı vereceksiniz çekiciye :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst