benzine yeni indirim (7 Mayıs)

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
HABERTURK.COM EKONOMİ SERVİSİ

İndirim saat 24:00′ten itibaren geçerli olacak. Benzinin litresine en son 2 Mayıs 2012′de 12 kuruş, motorinin litre fiyatına ise 10 Nisan'da 6-7 kuruşluk bir indirim yapılmıştı.

ZAM SONRASI TAHMİNİ BENZİN POMPA FİYATLARI (İstanbul Avrupa Yakası)
Kurşunsuz
95 97/98
Full 4.31 4.31
Opet 4.36 4.43
Alpet 4.37 4.43
BP 4.37 4.44
Lukoil 4.37 4.46
Petrol Ofisi 4.37 4.43
Shell 4.37 4.44
Total 4.37 4.44
Moil 4.38 4.44

http://ekonomi.haberturk.com/makro-ekonomi/haber/740379-benzinde-indirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğalgaz ve elektrikten katmerli götürdüler
bunlar sus payı sanırım
ne indirim ama haaa depoları 5x fulleriz
geriya kalan paraylada bitaraflarımızı gümüşleriz
peh peh pehhh
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kepçeyle götürürken çay kaşığıyla insanların ağzına bal çalmak hangi ahlaka dine yada siyasi düşünceye sığar! Benzin hala pompada maliyetinin 3 katı fiyata sahipken 3 5 kuruş indirimle kimi kandırıyorlar!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kepçeyle götürürken çay kaşığıyla insanların ağzına bal çalmak hangi ahlaka dine yada siyasi düşünceye sığar! Benzin hala pompada maliyetinin 3 katı fiyata sahipken 3 5 kuruş indirimle kimi kandırıyorlar!
Cevap veriyorum
herkesi.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
inş haziran ortasına kadar 4 tl nin altına düşer malum 1000 km lik bir tur düşünüyorum da :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
20 tl doldurdum. 4.44 litre yaptı. Hadi bakam. Yarım depo etti içindekinnen. Bikaç sene binerim gari.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Şuna bak ya insanlar indirime alışamıyorlar şaka gibi geliyor. Bana da öyle geliyor. Benzin indirimi bakalım nereden çıkacak. Arabama 2 aydır binemiyorum km 500 krş yakıyor motor 160 krş yakıyor. Arabamın deposunu en son 2008 de fullemiştim ondan sonra benzinlikte pompacıya "fulle" kelimesini hiç kullanamadım
 

Eko

Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
29
Varil petrol fiyatları düşüşte olduğu için indirim geliyor ama devlet hayla kdvin üzerine ötv ötvnin üzerine kdv yan yun vergiler almaya devam ediyor.Devlet için yüz kızartıcı bir durum.Neyse 10 kuruşta 10 kuruştur.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bu indirim zaten gerekliydi.Petrolün varil fiyatı 125 dolardan 112 dolara geriledi.Aslında 2 hafta önce oldu gerileme, bunca zaman ne yaptılar bilinmez ama buna da şükür.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu benzinin 2-2,5 tl den fazla olmaması lazım, yaptıkları indirim hiçbişiye yaramaz nasılsa tekrar bindirim yaparlar......
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
3-4 kere indirim yaptılar toplasan 25 kuruş falan yapıyor hepsi, insan indirim yaptık demeye utanır yapacaksan adam gibi 1 lira indireceksin ondan sonra manşet ol benzinde indirim yaptık diye,hep ayak oyunları,psikolojik hamleler.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Elektrik faturalarına aşağı yukarı % 15 zam gelince bu indirimin pek etkisi olmuyor.. Diğer zamları saymıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst