Benzine 8 - 9 Kuruş Zam

Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
benzin deyip durmayın benzin litre fiyatı normal..:cat: verdigimiz vergiler fiyatı ucuruyo. :pr: durmak yok hakkımı haram etmeye devam.::rantinp:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Dolduralım depoları taşana kadar. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın ! Ooooohhhhh !
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
nedir bu zam zam zam abi yeter ya millet motor büyütüyo ben 2 senedir geri gidip küçültüyorum ! el insaf yahu benzin 4 tl hayat kaç tl abi yakında aldğımız nefesin de vergisini alırlar bizden bu ülkede ! EYY ATAM UTANSIN KEMİKLERİNİ SIZLATAN MİLLETİNİN KANINI EMENLER !
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bazı istasyonlarda hala uzunca pompa kuyruğu oluyor ,

acaba bir daha yüklü zammı gelecek yoksa milletçe pompaya karşı zaafımız mı var ...

*pompa : benzini depoya aktaran sistem :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla benzin burda 10 cent ucuzladi.
Mazot da düsmüs.
Bugün arabanin deposunu doldurdum.
Geçen hafta 1.46 ya almistim.
Bugün 1.29:silent:
Kaddafi bize yaradi anlasilan.:cherry:
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Su fiyatları benzinden daha pahalı olacak,savaşlar çıkacak diyolar ... inanmayın yalan :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
bu benzin fiyatlarındaki artık aynen yansıtılıyoda azalış neden bir türlü yansıtılamıyo birde şunu anlayabilsek... bir allahın kuluda demiyo ki, madem zam gelmiş, ozaman vergi indirimine gidelim de fiyat dengelensin.

toplu taşımayı sonuna kadar destekliyorum. nüfusu gayri resmi olarak 20,000,000 olan bi şehir için şart. ama önce toplu taşımayı düzenleyeceksin, adam gibi toplu taşıman olacak, sonra yönlendireceksin. olmayan toplu taşımanın neresini ne yapabilirsin ki.

ayrıca size farklı bi yorumda yapıyım. bugün bu kadar trafik terörünün olmasının en büyük sebeplerinden birisi de benzin fiyatlarının yüksek olmasıdır. trafikteki halk otobüsleri, minibüsler kendilerini tekel olarak gördüklerinden istedikleri gibi at koşturuyolar. karışan yok, görüşen yok. adamın arabası bile olsa kullanamıyo, mecburen bu taşıtları kullanıyo. hem adam gibi toplu taşıma olsa, raylı sisteme geçmiş olsak bu adamlar böyle at koşturamazlar...

4tlyi geçmiş, geçsin daha da geçsin. durmasın gelsin bi daha geçsin.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar ne yumurtası ne pretostosu . aman diyim duymasınlar terör sitesi diye siteyi kapattıracaksınız . iki dirhem muhabbet edemeyecez sonra.
siz devlet buyuklerımızden iyi mi bileceksiniz neyin ne kadar olacağını. eflasyon dusuyo. son bilmem kac yılın en ucuz eflasyonu şu andaki eflasyon. binmeyin arkadasım motora. ÖzelTüketimVergisi diye bişey duymadınızmı. millet salak sizmi akıllısınız.o motorları neyle aldınız siz. paranız yoksa nasıl aldınız. maden aldınız konuşmayacaksınız.
devletin tek geliri VERGİ ve OTOBANdır. niye çünkü sata sata bişey bırakmadılar.şimdi ÖTV olmasa köprüler olmasa allah muhafaza sayın başbakanımızın cumhurbaşkanımızın bakanlarımızın milletvekillerimizin maaş larını nasıl öderiz çoçuklarına nasıl kredi ile şilep (ulan bi bana kredi verecek banka bulamadım) alırız yada yurt dışından mısır getirtiririz ...
beter olun ( ben dahil ) bu gunler umarım iyi günlerimiz olmaz. yazacak çok şey varda sonunda banlanmakvar yazamıyorum.başınızı ağrıttığım için özür dilerim
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hayatında kapitalizm kelimesini 1 Mayıs gösterilerindeki pankartlardan görmüş, emek,hak,ezilenler kelimelerini komünistlik ile bağdaştırmış bir topluluğun yadırgamayacağı zamdır bu. Akaryakıt şirketi yapmış, vergiler bindirmiş safsatasının ötesinde..

Benim için fifi durumda bir zamdır ayrıca.
Zira kafamda şablonu oturtalı beri 8-9 sene zaman geçti. Herşey olağan seyrinde devam etmekte..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
Valla benzin burda 10 cent ucuzladi.
Mazot da düsmüs.
Bugün arabanin deposunu doldurdum.
Geçen hafta 1.46 ya almistim.
Bugün 1.29:silent:
Kaddafi bize yaradi anlasilan.:cherry:

ne yazık ki TR de LPG fiyatı bu fiyatları geçmiş durumda.Millet olarak soyuluyoruz ki a partisi b partisi hiçbiri karşı durmuyor fiyatlara acı yanı da bu...
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
sinirden ne diyeceğimi bilmemekle beraber bütün başlığı okudum ve güzel espirilerle keyfim azda olsa yerine geldi :) Allahtan innova 100 km de 1,8 lt yakıyor yoksa ne yapardım ben zaten işler kesat...
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
ne yazık ki TR de LPG fiyatı bu fiyatları geçmiş durumda.Millet olarak soyuluyoruz ki a partisi b partisi hiçbiri karşı durmuyor fiyatlara acı yanı da bu...

aslinda biara litre fiyatini 1TLye indircek kişiler falan vardı :silent: :cherry:
benzine zam geldiginde hemen uygulayan benzin şirketleri ,indirim geldiginde görmezden geliyo yada küçük bi gözboyama indirimi yapıyolar ve zam gelince tekrar yükleniyolar.
vergiler düşmedikçe,zammin hemen tabelaya yansittildigi gibi indirimde yansilitmadikca litre fiyatinin 4,5TL yi bulmasi yakindir ,göstere göstere öpülüyoruz :rendeer:

Bide şöyle bi durum var trafikte bakiyorum coğunlugun arabasinda tek kişi var tamam bazilari şirket otosu ama çogu degil ,trafikte ezici çogunluk yeni arabalar,eski arabalar nadir, gittigim üniversitede parketcek yer bulunmuyo çogu kişide arabasiyla tek kişi geliyo bende dahil. busene okul başladiginda litresini 3.70küsür liraya aldigim benzin geldi geçiyo 4TLyi,artik cok zor durumda kalmadigim sürece toplu taşıma kullanıyorum böylece arabayla 15dkda gidebildigim yer 3vesaitle bi güzel 1saat15dkya çıkıyo :cat: :pr: :pr:

Tamam hepimiz sitem ediyoruz ve çokta haklıyız,hükümet vergiyi azaltmali şirketler indirimide tabelaya yansitmali tamam ama benim merak ettigim sey gerçekten mantikli bisekilde biz ne yapabiliriz bu tekele :silent: Hepimizin canini sıkan cüzdanini boşaltan bu duruma sitem ediyoruz tamam ama bu foruma her çevreden insan giriyo birileri gerçekten bişeyler yapabilir belki ,birazda çözüm üretmeye yönelmeliyiz diye düşünüyorum ::eek:uestion
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Muhterem milletvekillerimiz (550 kişi) makam otomobili ve şoförü istemiş haberiniz var mı ? Biz bu vergileri niye veriyoruz, milletvekili maaşı ile ne araba alabilirler ne şoför tutabilirler di mi ? ( 5600$ idi en son)

DipNot: Bu araçlar "makam" aracı olduğunda benzinleri de TBMM bütçesinden çıkar ona göre. Yani nereden. Gene bizim cebimizden
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Akli karisik bir milletiz vessalam!:)

Babaçi yazmis herhalde iyi hatirlamiyorum yamuluyorsam düzeltin.
Sikayet ediliyor ama herkesin altinda son model araba var diyor babaçi.

Eeee?
Iyi arabaya binmek kaziklanmak için güzel bir sebep mi yani?:)
Adamin arabasi yeni diye 1 liralik mali 4 liraya almak zorunda mi?
Hani soyle bir sey olsa.
Eger araban luks bir araba ise benzin 4Tl
Orta sinif bir araba ise 3Tl
eski bir araba ise 2Tl
o zaman tamam.
Ama öyle bisey yok.
O nedenle bu yaklasim sagliksiz.
Iyi bir arabaya sahip olmak, iyi bir evde oturmak,iyi bir ise sahip olmak, kaziklanmak için bir gerekçe degildir.
Bunun farkini zaten devlet vergi olarak aliyor.


Bir baska kafa karisikligi da trafikte gôrulen araçlarin çogunda tek kisi olmasi.
4 kisi olsa benzin fiyatlari ucuzlayacak mi?
O da sagliksiz bir yaklasim.
Bu durum ancak trafik kaosunun nedeni olarak sayilabilir.
Benzin yetmiyor olsa, anlarim.
Fakat su an ülkemizde üretilen benzin, talebin çok üstünde.
Bu nedenle fazlasi ihraç ediliyor.
Peki kaç paraya ihraç ediliyor biliyormusunuz?
1 Tl civarinda bir paraya.
Yani devlet kendi vatandasina yapmadigi kiyagi baska ülkelere yapiyor.

Kisacasi, aslinda çok iyi bildiginiz gibi bu rakamlarin nedeni fahis vergilerdir.
Ama konu para olunca, Misir liderine halkinin sesine kulak ver diyenler, kendi halkinin sesini nedense duymazdan geliyorlar.
Gerçi hangi konuda halkin sesini duyuyorlarda bu konuda duyacaklar?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Horoz 1.29 iyiymiş vallahi, mülteci olarak sığınsak mı ne yapsak? Senin lokantada kaçak işçi olarak çalışırdık vallahi seve seve ama, o da yalan oldu sanırım artık.:p
Neyse Remzi'yle taksiye çıkmayı düşüneyim olmadı.:queen:

Bu arada ek bir bilgi:
Akaryakıttan alınan vergide sadece 2009'dan bu yana %20 artış oldu.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bugün ilk defa 10tl ye 2.5lt altında benzin aldım :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst