Akli karisik bir milletiz vessalam!
Babaçi yazmis herhalde iyi hatirlamiyorum yamuluyorsam düzeltin.
Sikayet ediliyor ama herkesin altinda son model araba var diyor babaçi.
Eeee?
Iyi arabaya binmek kaziklanmak için güzel bir sebep mi yani?

Adamin arabasi yeni diye 1 liralik mali 4 liraya almak zorunda mi?
Hani soyle bir sey olsa.
Eger araban luks bir araba ise benzin 4Tl
Orta sinif bir araba ise 3Tl
eski bir araba ise 2Tl
o zaman tamam.
Ama öyle bisey yok.
O nedenle bu yaklasim sagliksiz.
Iyi bir arabaya sahip olmak, iyi bir evde oturmak,iyi bir ise sahip olmak, kaziklanmak için bir gerekçe degildir.
Bunun farkini zaten devlet vergi olarak aliyor.
Bir baska kafa karisikligi da trafikte gôrulen araçlarin çogunda tek kisi olmasi.
4 kisi olsa benzin fiyatlari ucuzlayacak mi?
O da sagliksiz bir yaklasim.
Bu durum ancak trafik kaosunun nedeni olarak sayilabilir.
Benzin yetmiyor olsa, anlarim.
Fakat su an ülkemizde üretilen benzin, talebin çok üstünde.
Bu nedenle fazlasi ihraç ediliyor.
Peki kaç paraya ihraç ediliyor biliyormusunuz?
1 Tl civarinda bir paraya.
Yani devlet kendi vatandasina yapmadigi kiyagi baska ülkelere yapiyor.
Kisacasi, aslinda çok iyi bildiginiz gibi bu rakamlarin nedeni fahis vergilerdir.
Ama konu para olunca, Misir liderine halkinin sesine kulak ver diyenler, kendi halkinin sesini nedense duymazdan geliyorlar.
Gerçi hangi konuda halkin sesini duyuyorlarda bu konuda duyacaklar?