Benzin fiyatları yüzünden, bu sene doğru dürüst yol yapmadım, çoğu geziye katılmadım, şahsi gezilerimi uçakla yaptım -ki motordan çok çok daha ucuza ve az zamana geldi.. Eskiden hemen her gün yaz kış biniyordum, şimdi ise çok nadir en fazla 1-2 saat haftada toplam.. Kendimce protestom bu benim, hem motorum km siz kalıyor, hem de bakım masraflarım çok çok azaldı, hatta kış boyunca hiç bakım yapmadım bile... Her toplum hakettiği şekilde yönetilir, eskiden her topikte isyan ediyordum artık etmiyorum, ne halleri varsa görsünler, acımıyorum artık kimseye..