gösterişi seviyorsun ve sanki motorunu buna alet ediyorsun gibi.
egsoz kısmını görmedim ama inşalaallah ilgi çekecem diye bağırtmıyorsundur...
motoru neden komple boyattığını da merak ettim![]()
Sagol fatihcim,gölyazı gezisine neden gelmedin.Bizimkileri aramışsın geliyorum diyegüzel motor abi ellerine sağlık...
beyaz ve mavi rengi herzaman severim
çok güzel duruyor emeklerinize sağlık.
renk değişikliği için ruhsat masrafı nekadar tuttu acaba
Sarıydı bu motor,grenajda yan yatmadan oluşan çizikler vardı.Kaldırımdan inerken sakal çarptı ve üst ayak kırıldı.Bende verdim gerekli ilgi gösterildi,orjinal sarı yaptırmaktan çok daha masraflı bu boya,çünkü mavi sedef yansımalı + ruhsat işlemleri vs.Tiger egzost var üzerinde.Arabamda var,gösterişi sevsem ona da gerekli ilgiyi gösterirdim ama kapıda yatıyor,bende motor sevdası var:wiinkk:
bilgiler için teşekkürler,belki bende yarasa'mı boyatabilirim![]()
ABİİİİ kaç yapıyo bu motor! kavazaki dimi bu!:queen:
abi ehliyetli bi artçı olsaydı gelecektim ama gelemedim.Sagol fatihcim,gölyazı gezisine neden gelmedin.Bizimkileri aramışsın geliyorum diye
ABİİİİ kaç yapıyo bu motor! kavazaki dimi bu!:queen:
Acayip bir millet olduk,
kışın dondurma yiyen;
Sapıkmıdır acaba,
motoruna kız diyen ?