Benim kızım :) Özel yapım GT

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
:queen:

253809_10150229702436940_551121939_7291308_1820702_n.jpg


246739_10150203020541940_551121939_7039126_6352658_n.jpg


253417_10150229880671940_551121939_7292690_4681095_n.jpg


264646_10150229881771940_551121939_7292699_5376912_n.jpg


262356_10150229881376940_551121939_7292697_2876058_n.jpg


264180_10150229885466940_551121939_7292747_3944777_n.jpg


263571_10150229885776940_551121939_7292752_7975371_n.jpg"


251176_10150229885136940_551121939_7292740_5620737_n.jpg"
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gösterişi seviyorsun ve sanki motorunu buna alet ediyorsun gibi.
egsoz kısmını görmedim ama inşalaallah ilgi çekecem diye bağırtmıyorsundur...

motoru neden komple boyattığını da merak ettim :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
gösterişi seviyorsun ve sanki motorunu buna alet ediyorsun gibi.
egsoz kısmını görmedim ama inşalaallah ilgi çekecem diye bağırtmıyorsundur...

motoru neden komple boyattığını da merak ettim :)

Sarıydı bu motor,grenajda yan yatmadan oluşan çizikler vardı.Kaldırımdan inerken sakal çarptı ve üst ayak kırıldı.Bende verdim gerekli ilgi gösterildi,orjinal sarı yaptırmaktan çok daha masraflı bu boya,çünkü mavi sedef yansımalı + ruhsat işlemleri vs.Tiger egzost var üzerinde.Arabamda var,gösterişi sevsem ona da gerekli ilgiyi gösterirdim ama kapıda yatıyor,bende motor sevdası var:wiinkk:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
beyaz ve mavi rengi herzaman severim
çok güzel duruyor emeklerinize sağlık.
renk değişikliği için ruhsat masrafı nekadar tuttu acaba
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
beyaz ve mavi rengi herzaman severim
çok güzel duruyor emeklerinize sağlık.
renk değişikliği için ruhsat masrafı nekadar tuttu acaba

ruhsat belgeleri kadar 62+42 mi ne öyle birşey.Tuvtürke 2 adet ek-1 doldurup gidiyorsun önce renk tespiti için,fatura da gerekiyor boyandığına dair.Tuvtürkten rengi onaylattığın ek-1 ile gidip ruhsatı değişiyorsun.max 120 TL
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

Sarıydı bu motor,grenajda yan yatmadan oluşan çizikler vardı.Kaldırımdan inerken sakal çarptı ve üst ayak kırıldı.Bende verdim gerekli ilgi gösterildi,orjinal sarı yaptırmaktan çok daha masraflı bu boya,çünkü mavi sedef yansımalı + ruhsat işlemleri vs.Tiger egzost var üzerinde.Arabamda var,gösterişi sevsem ona da gerekli ilgiyi gösterirdim ama kapıda yatıyor,bende motor sevdası var:wiinkk:

bende bire ara hatta hala beyaza boyatmak ıstıyorum ama nasıl olur bılmıyorum daha net fotografları varmı motorunun bence emek verilen herşey güzel olur hele sen beğeniyorsan değme keyfine ama güzel olmuş ben beğendim
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acayip bir millet olduk,
kışın dondurma yiyen;
Sapıkmıdır acaba,
motoruna kız diyen ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst