Benim kızım :) Özel yapım GT

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel olmuş,eline sağlık.benim birşey dikkatimi çekti.ön tarafta,aslında hava girişi olan sağlı-sollu boşluklara beyaz (sanırım sinyal)takmışsınız,nasıl buldunuz bu şekildeki sinyalleri,yada hangi aracın sinyalleri ? çok şık duruyorlar.:cat:
264180_10150229885466940_551121939_7292747_3944777_n.jpg


263571_10150229885776940_551121939_7292752_7975371_n.jpg"
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
güzel olmuş,eline sağlık.benim birşey dikkatimi çekti.ön tarafta,aslında hava girişi olan sağlı-sollu boşluklara beyaz (sanırım sinyal)takmışsınız,nasıl buldunuz bu şekildeki sinyalleri,yada hangi aracın sinyalleri ? çok şık duruyorlar.:cat:
264180_10150229885466940_551121939_7292747_3944777_n.jpg


263571_10150229885776940_551121939_7292752_7975371_n.jpg"

Merhaba;sinyaller daha gelmedi.Gömme sinyal siparişi verdim grenaja onları monte edeceğim. Orada paslanmaz alüminyum tel var.Hava girişi daha iyi ve hoş bir görüntü için bunu tercih ettim aslında benim amacım kauçuk bi kanal yapıp o hava girişinden direk motorun silindirlerinin üzerine taşımak o havayı ama,dur bakalım onuda yapicam sanırım :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst