Beni hastanelik edeceksiniz.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tartışılacak çok şey var...

[WebTV=1]11393[/WebTV]
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
2 hafta kadar önce Ege gezisinde bu gibi görüntülere sıkça rastlamıştık.Motosiklet kullanımı çok yaygın olduğu halde Bodrum ve Kuşadasında da kask kullanımı çok alt seviyelerdeydi.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
bazen uyruğumdan utandığımı söyleyince kendimle çelşiyordum. motorsiklete binince ciddi ciddi uyruğumdan utanmaya başladım. böyle bir cehalet yok. yazık bu millete. yıkılmak üzere olan bir cumhuriyet, canları hiçe sayılan çocuklar, varla yok arası yaşayan çekirdek aileler büyük şehirlerin kronik ahlaksızlıkları. yazık çok utanıyorum.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
adamın kask takmasına gerek yok, kadının dırdırından yakında ölür zaten.
adama kulak tıkacı, kadının ağzınada koli bandı bu işi çözer. çocuklarda arada büyür işte:D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haberin özeti, haberciler çok yılışık.
Uyarı yap tamam, komple tartışmanın yayınlanması ahlak dışı.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
24
bu neki benim üst komşum 125 lik scootora 5 kişi biniyor.eşi kendisi 6 yaşında kızı 4 yaşında oğlu 4 aylık bi bebeği ile motora biniyo.kaskta yok hiç birinde ve istanbulda .bu neki hiç bir şey.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bayram tatilimi memleketim olan Bergama'da geçirdim. Buraya gitmişken temiz bir deniz havası için Dikili'ye de geçmemek olmazdı.
Bu her iki şirin ilçede de saçları rüzgardan uçuşan çok sayıda bayan scooter ve cub sürücüsü görmek ilk anda hoş bir manzara gibi geliyordu insana.
Ama tamamında kask yoktu ve bir kısmı da arkasında 6-8 yaşındaki çocuklarını taşıyorlardı.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
huaaaaahh bune yaa koptum herkez birşey sallıyo kadın demin markete gidiyorum dedi sonra hastaneye gidiyorum diyor bide 15 senelik astım hastası fakat çene makinalı tüfek gibi bu kadın düşman başına :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
ben şuraya markete gidiyorum diyor sonrada hastaneye gidiyorum diyor :mrgreen:bir türlü karar veremedi
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Kamera terörü dedikleri bu olsa gerek. Eline kamera geçiren kendini hem polis, hem savcı, hem de hakim yerine koyuyor.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
15
Bi çocuk kaskı 30 lira abicim. Bu kadarmı değersiz senin çocuklarının hayatı ?
Orda Allah korusun orda düşse onlar, çocuklarından birinin başına bir şey gelse nasıl duracak vicdan azabından ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Her duruma göre hastalığı anında oluşan kaç millet vardır.
İşine gelmez kalbi olur , fıtığı olur, kulağı duymaz ............
Sıkıştımı acindırma işine gelmedimi üstüne yürüme .....
Yabancı ortamlarda pısırık, kendi ortamında kabadayı...
Galiba kültürlede alakası yok sanırım genlerden kaynaklı..

5 dakika önce sizi ilgilendirmez 5 dakika sonra araba vericekmisin bana.
Bu nasıl bir anlayış. Bu arada gözlerine kestirseler döverlerdi adamı kesin.
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Benim sağlığımla oynama diyor ya ....

Senin çocuklarının sağlığı ne olacak...

Bu ve bunun gibiler ( şu bayramda köyde çocuğunu kaybedip veryansın eden kadın gibiler) ne zaman sen çocuğuna bakamıyorsun denilerek cezalandırılacak bu memlekette çok merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asıl kaskı giymesi gereken haberi yapan gazeteciler
abla dalacaktı bunlara :)
Eniştenin de olaya müdahil olmaması ayrı bir konu.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Herşey imkan meselesi. Kimse ailesini tehlikeye atmak istemez ordaki insanların Anne ve Baba olduklarını unutmamak lazım. Adam açıkca söylüyor imkanım yok olsa yapmam. Bunu rezil bir olaya dönüştürüp reyting kampaya çalışan çıkar sağlamaya çalışan kısaca TL ye çevirmeye çalışan bu kişilerin gün geçtikçe çoğalması abuk sabuk haberlerin ŞokŞokŞok haber mantığıyla halka geçirilmesi düşünülmesi gereken asıl konudur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşey imkan meselesi. Kimse ailesini tehlikeye atmak istemez ordaki insanların Anne ve Baba olduklarını unutmamak lazım. Adam açıkca söylüyor imkanım yok olsa yapmam. Bunu rezil bir olaya dönüştürüp reyting kampaya çalışan çıkar sağlamaya çalışan kısaca TL ye çevirmeye çalışan bu kişilerin gün geçtikçe çoğalması abuk sabuk haberlerin ŞokŞokŞok haber mantığıyla halka geçirilmesi düşünülmesi gereken asıl konudur.
İmkanı yoksa motora çocuklarını öyle bindirmeyecek,
binecek minibüse gidecek.
olmazsa yürüyecek.
öküzlüğe bahane bulacağına,akla uygun işler yapsın.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet'e dort kisi binmek yurdumda hic gorülmemis bi vaka degil aslinda.
Tamam bi halt yemissin kendi hayatin ve cocuklarinin hayati uzerine kumar oynamissin, bari cazgirlik yapma.
Memlekette herkez kendi kurallarini kendisi koysun o zaman.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst