Ben Marmariste yaşıyorum en yakın lazer kesim Muğla bayır da bana 75 km..gidiş geliş 150 km .50 tl benzin yakmam gerekiyor..bir kere gittim lazer arıza yapmış tıpış tıpış geri döndüm..fiyat veremediler çünkü yapıp örneğini göremedik..lazer i tercih ederim en azından daha kısa sürede olur..CNC kesimim başında 3 saat bekledim..hatta elimde spreyle ucu soğutmak için ispirto sıkarak..fakat CNC kesimin bir güzelliği oldu 60 derece açılı uçla kestik kesimde hafif bir açı olduğu için daha şık duruyor..sanki fabrikasyon gibi..lazer düz kesiyor malesef..
https://www.youtube.com/watch?v=eZweY92zAsk












Abi yine sen yine şaheserler![]()
yine harika bir iş çıkartmışsınız,tebrikler. :cat:sırada orta sehpa var gibime geliyor.![]()
yine harika bir iş çıkartmışsınız,tebrikler. :cat:sırada orta sehpa var gibime geliyor.![]()
Hatta dikkatli bakarsanız yüklediğim resimlerde var..Fazla sakir durmamışki kimse O nedir diye sormadı..:wiinkk:






tebrik ediyorum... mühendisler düşünüp yapamıyor mu bunun fabrika çıkışını çok merak ediyorum. çok basit olmasına rağmen çok önemli bir olay aslında yağlama işi.
Aynen katılıyorum..zincirli makinelerde aslında fabrika çıkışı olması lazım..ama zincir ömrü uzadığı için işlerine gelmiyor olabilir..
Aynen katılıyorum..zincirli makinelerde aslında fabrika çıkışı olması lazım..ama zincir ömrü uzadığı için işlerine gelmiyor olabilir..
nerelerdesiniz arkadaşlaaaar.buralar ıssız kalmış.:cyclopsan :mrgreen: