- Katılım
- 22 Şub 2017
- Mesajlar
- 118
Rahatlık konfor arıyorsan cbr'ı ele. İnazuma yada tnt250 bak. Tnt250 alırken de 120/70 17 160/60 17 al lastik takımını sakın 140 alma
Neden 160 hizi ve torku dusurmezmi buyuk lastik
Rahatlık konfor arıyorsan cbr'ı ele. İnazuma yada tnt250 bak. Tnt250 alırken de 120/70 17 160/60 17 al lastik takımını sakın 140 alma
Neden 160 hizi ve torku dusurmezmi buyuk lastik
Orjinal ölçüsü dediğim gibi dist.en ucuz fiyata getirmek için bulduğu en ucuz lastiği takmış. Tork vs düşmüyor ağırlık aynı. Üzerinde gelen lastiğin içinde ne varsa aşırı ağır.
140 lastik zaten oval değil resmen düz otomobil lastiği gibi duruyor tnt250 de virajlara girilmiyor. Jantlar geniş. Tnt25'de de orjinal de 150 arka bizim burada 140 ile satılıyor. Ortak bir lastik uydurmuşlar.
TRK'da kullandığı gibi kaliteli bir lastik ile gelseydi bu problemler yaşanmayacaktı. Fiyat biraz ucuz olsun diye yapılmış bir hamle.
Dist. beni Türkiye pazarlama müdürü olarak işe alsın. 1 sene de toparlarım her şeyi. :queen:
arkadaşlar merhaba, öncelikle siz kullanıcılara sormak istedim...
aklımda motoru büyütmek var duke 200 derken acaba 250 mi olsa dedim tabi bu biraz km li olur çünkü şuan 10 bin gibi limitim var.
Sonra ktm satan arkadaşım benelli tnt25 var elinde 10500tl sıfır. Buna bakrken tnt 250 farkettim ikinci eli alınabilir siz ne dersiniz? Yakıt önemli benim için ktm ler az yaktığını görüyorum.
Ayrıca konforlu da olsun isterim. Bu doğrultuda bana sorun çıkarmayacak olan ve bazen uzun yol yapacağım olan hangi motor desem?
duke 200? 250(bu biraz zor yüksek fiyatlar) tnt25? tnt250?
arkadaşlar merhaba, öncelikle siz kullanıcılara sormak istedim...
aklımda motoru büyütmek var duke 200 derken acaba 250 mi olsa dedim tabi bu biraz km li olur çünkü şuan 10 bin gibi limitim var.
Sonra ktm satan arkadaşım benelli tnt25 var elinde 10500tl sıfır. Buna bakrken tnt 250 farkettim ikinci eli alınabilir siz ne dersiniz? Yakıt önemli benim için ktm ler az yaktığını görüyorum.
Ayrıca konforlu da olsun isterim. Bu doğrultuda bana sorun çıkarmayacak olan ve bazen uzun yol yapacağım olan hangi motor desem?
duke 200? 250(bu biraz zor yüksek fiyatlar) tnt25? tnt250?
402s diye bir model tanıtılmış arkadaşlar acayip bayıldım motora daha teknik özellikleri hakkında bilgi bulamadım ama ducati diavela benzetmişler tasarımı muhteşem olmuş
motorun gidon bilyaları sorun çıkarmaya başladı, samsunda tedarik etme şansım yok
sizin oradaki servislere sorma şansınız olabilir mi beyler?
1-2 güne Vento motora gideceğim sorabilirim.
( Motorların hepsinde yağ bakımı 6000 km de bir yazılmış, distribütör ün aklı başına geldi sonunda )
[/URL]
Kılavuzda hep 6.000km. yazıyordu zaten, yeni bir şey değil. Ben servislere sordum bu durumu birisi 3.000km. de bir geleceksin başka bir servis 4.000km. de bir geleceksin diyor. 4.000km. de bir gidiyorum artık.