Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Neden 160 hizi ve torku dusurmezmi buyuk lastik

Orjinal ölçüsü dediğim gibi dist.en ucuz fiyata getirmek için bulduğu en ucuz lastiği takmış. Tork vs düşmüyor ağırlık aynı. Üzerinde gelen lastiğin içinde ne varsa aşırı ağır.
140 lastik zaten oval değil resmen düz otomobil lastiği gibi duruyor tnt250 de virajlara girilmiyor. Jantlar geniş. Tnt25'de de orjinal de 150 arka bizim burada 140 ile satılıyor. Ortak bir lastik uydurmuşlar.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Orjinal ölçüsü dediğim gibi dist.en ucuz fiyata getirmek için bulduğu en ucuz lastiği takmış. Tork vs düşmüyor ağırlık aynı. Üzerinde gelen lastiğin içinde ne varsa aşırı ağır.
140 lastik zaten oval değil resmen düz otomobil lastiği gibi duruyor tnt250 de virajlara girilmiyor. Jantlar geniş. Tnt25'de de orjinal de 150 arka bizim burada 140 ile satılıyor. Ortak bir lastik uydurmuşlar.

TRK'da kullandığı gibi kaliteli bir lastik ile gelseydi bu problemler yaşanmayacaktı. Fiyat biraz ucuz olsun diye yapılmış bir hamle.
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
7
arkadaşlar merhaba, öncelikle siz kullanıcılara sormak istedim...
aklımda motoru büyütmek var duke 200 derken acaba 250 mi olsa dedim tabi bu biraz km li olur çünkü şuan 10 bin gibi limitim var.
Sonra ktm satan arkadaşım benelli tnt25 var elinde 10500tl sıfır. Buna bakrken tnt 250 farkettim ikinci eli alınabilir siz ne dersiniz? Yakıt önemli benim için ktm ler az yaktığını görüyorum.
Ayrıca konforlu da olsun isterim. Bu doğrultuda bana sorun çıkarmayacak olan ve bazen uzun yol yapacağım olan hangi motor desem?
duke 200? 250(bu biraz zor yüksek fiyatlar) tnt25? tnt250?
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
arkadaşlar merhaba, öncelikle siz kullanıcılara sormak istedim...
aklımda motoru büyütmek var duke 200 derken acaba 250 mi olsa dedim tabi bu biraz km li olur çünkü şuan 10 bin gibi limitim var.
Sonra ktm satan arkadaşım benelli tnt25 var elinde 10500tl sıfır. Buna bakrken tnt 250 farkettim ikinci eli alınabilir siz ne dersiniz? Yakıt önemli benim için ktm ler az yaktığını görüyorum.
Ayrıca konforlu da olsun isterim. Bu doğrultuda bana sorun çıkarmayacak olan ve bazen uzun yol yapacağım olan hangi motor desem?
duke 200? 250(bu biraz zor yüksek fiyatlar) tnt25? tnt250?

Konfor olarak inazumadan sonra en iyi 250lik
Yakıt olarak R25 den sonra en çok yakani
4.5 civarı ortalaması var kullanışa bağlı olarak
Orjinal lastikleri kötü değiştirmeniz lazım
Kronik bi sorunu yok ama servisler genellikle kötü,ile göre farklılık gösteriyor tabiki
250 sınıfının en ağır motoru biraz tecrübe ister.
Ama bana göre en yakışıklı ve sesi en tatlı 250lik makina bu.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
arkadaşlar merhaba, öncelikle siz kullanıcılara sormak istedim...
aklımda motoru büyütmek var duke 200 derken acaba 250 mi olsa dedim tabi bu biraz km li olur çünkü şuan 10 bin gibi limitim var.
Sonra ktm satan arkadaşım benelli tnt25 var elinde 10500tl sıfır. Buna bakrken tnt 250 farkettim ikinci eli alınabilir siz ne dersiniz? Yakıt önemli benim için ktm ler az yaktığını görüyorum.
Ayrıca konforlu da olsun isterim. Bu doğrultuda bana sorun çıkarmayacak olan ve bazen uzun yol yapacağım olan hangi motor desem?
duke 200? 250(bu biraz zor yüksek fiyatlar) tnt25? tnt250?

TNT'ler içinde, şehirde kullanacaksanız TNT25 derim.
TNT250 çift silindir olan, ağır ve maks. torkunu daha yüksek devirde veriyor.
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
7
teşekkürler ağır olması tabi bir dezavantaj, genelde şehiriçi ama yola çıkıncada 110 km/h rahat gitsin bağırmadan isterim.
Bugun kuba motorum için gittiğim servis ( bisikletçiden bozma tamirci, ilgisiz alakasız malına saygısız ) çin malı olduğundan bişey demiyoruz da benellinin de servisi aynı adam olması çokkkkk ilginç.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Servis olayı önemli.

TNT25'le, 110 gibi hızlarda rahatlıkla yol yapabilirsiniz.

Kullanan arkadaşlar yazarlar zaten.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
arkadaşlar arka balata bulmakta sıkıntı yaşıyorsanız honda forza 300 le aynı arka balatayı kullanıyoruz
birde hic ön balatayı değistiren oldumu motor 16 bin kmde hiç değiştirmedim çift disk ondan olabilirde çok ilginc şaşırıyorum
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
402s diye bir model tanıtılmış arkadaşlar acayip bayıldım motora daha teknik özellikleri hakkında bilgi bulamadım ama ducati diavela benzetmişler tasarımı muhteşem olmuş
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
motorun gidon bilyaları sorun çıkarmaya başladı, samsunda tedarik etme şansım yok
sizin oradaki servislere sorma şansınız olabilir mi beyler?
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
( Motorların hepsinde yağ bakımı 6000 km de bir yazılmış, distribütör ün aklı başına geldi sonunda )

[/URL]

Kılavuzda hep 6.000km. yazıyordu zaten, yeni bir şey değil. Ben servislere sordum bu durumu birisi 3.000km. de bir geleceksin başka bir servis 4.000km. de bir geleceksin diyor. 4.000km. de bir gidiyorum artık.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Kılavuzda hep 6.000km. yazıyordu zaten, yeni bir şey değil. Ben servislere sordum bu durumu birisi 3.000km. de bir geleceksin başka bir servis 4.000km. de bir geleceksin diyor. 4.000km. de bir gidiyorum artık.

Sanki ilk kılavızlarda 3500 de bir gibiydi ama yanlış hatırlıyorum demek ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst