Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
2
Motorun garanti süresi bitmiş ve yazılım güncellemesi yaptırmak istiyorum ancak ücret alırlar mı bu işlemden?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Servisteki vatandaşa bağlı almaya bilir. İsterse 3-5 bir şey verirsiniz.
 
Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar hepinize merhaba.Uzun zamandır forumu takip ederek benelli hakkında oldukça fazla bilgi edindim ve en sonunda bende bir benelli sahibi olmaya karar verdim.Ama malesef tnt 250 bulamıyorum.Fethiye'de oturuyorum. Çevremde bulunan bayilerde varmıdır acaba duyan,bilen varsa bana bilgi verirse sevinirim. Veya uzak bayilerden nakliye usulü ile de.olabilir. Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
27
abiler bana bi yardım edin bi kaç sorum olucak 2. el yeni aldım motoru özelden yada burdan cevaplayabilirseniz sevinirim
Yağ filtresi servislerde ne kadar?
yağ kapasitesi ne kadar
amörtisör ayarı nasıl yapılıyor bi üstte ayar yeri bide altta bi zımbırtı var nasıl ayar yapılıyor
4000 bakımına servsiler ne kadar ücret alıyor ve neleri değiştiriyor.

şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Benelli, TNT250 de indirim yapmış.

Olmayan motorda indirim kolay tabii. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Benelli, TNT250 de indirim yapmış.

Olmayan motorda indirim kolay tabii. :queen:

İndirim bu sene Şubat'ın sonu gibi başladı. Nisan ayının sonu yada Mayıs ayında motor bitti. En son bir tane İzmir'de kalmış sanırım oda geçtiğimiz haftalarda satıldı.
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Arkadaşlar yeni motor alacağım 1 aya kadar benelli tnt250 tavsiye edermisiniz inazuma cbr250 benelli üçünün arasında kaldım yardımcı olun bi el atın şu karmaşa fikirlerden kurtulayım
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar yeni motor alacağım 1 aya kadar benelli tnt250 tavsiye edermisiniz inazuma cbr250 benelli üçünün arasında kaldım yardımcı olun bi el atın şu karmaşa fikirlerden kurtulayım

Ne beklediğine bağlı inazuma ve tnt250, cbr gibi hızlı ve atik motorlar değil. Zaten naked motorlar ancak inazuma biraz daha commuter havasında denebilir. Konfor ön planda bir motor.
Tnt250 inazuma kadar olmasa da rahattır. İnazuma dan daha atik ve performanslıdır. Bu ikisi ışıktan ışığa kalkış yapayım motoru değildir. Cbr hafifliği ile daha atik. Ancak sonuçta bunların 3'ü de 250cc :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Ne beklediğine bağlı inazuma ve tnt250, cbr gibi hızlı ve atik motorlar değil. Zaten naked motorlar ancak inazuma biraz daha commuter havasında denebilir. Konfor ön planda bir motor.
Tnt250 inazuma kadar olmasa da rahattır. İnazuma dan daha atik ve performanslıdır. Bu ikisi ışıktan ışığa kalkış yapayım motoru değildir. Cbr hafifliği ile daha atik. Ancak sonuçta bunların 3'ü de 250cc :)

tnt250 yi videolardan gördüğüm kadarıyla vites aralıkları geniş, bu yüzden atak değil ama uzun yolda cbr den daha rahat olabileceğini düşünüyorum ben...
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Teşekkürler beklentim atak hız vs. Degil uzun yolda olsun şehir içi olsun beni uzmesin yeter aman yolda kalır mıyım bugün yine bi arza verirmi servisle akraba olurmuyum vs sorunlar çıkmasın yeter bakımları zamanında yapılır adetimdir aksatmam yeterki çeşitli kronik sorunlar yaratıp uzmesin
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Teşekkürler beklentim atak hız vs. Degil uzun yolda olsun şehir içi olsun beni uzmesin yeter aman yolda kalır mıyım bugün yine bi arza verirmi servisle akraba olurmuyum vs sorunlar çıkmasın yeter bakımları zamanında yapılır adetimdir aksatmam yeterki çeşitli kronik sorunlar yaratıp uzmesin

tnt250'nin kronik sorunu yok. TNT25 ile çok karıştırılıyor onların bir seride sargı problemi vardı. Bu 3 motordan hangisini alırsanız alın lastik masrafınız var unutmayın.
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
tnt250'nin kronik sorunu yok. TNT25 ile çok karıştırılıyor onların bir seride sargı problemi vardı. Bu 3 motordan hangisini alırsanız alın lastik masrafınız var unutmayın.

Evet lastik param hazır rosso 2 alacağım motor konusunda kararsızdım ama buradan aldıgım cevaplar doğrultusunda benelli tnt250 alacağım gibi gözüküyor Teşekkürler bilgi için tekeriniz düz bassın
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Evet lastik param hazır rosso 2 alacağım motor konusunda kararsızdım ama buradan aldıgım cevaplar doğrultusunda benelli tnt250 alacağım gibi gözüküyor Teşekkürler bilgi için tekeriniz düz bassın

Rahatlık konfor arıyorsan cbr'ı ele. İnazuma yada tnt250 bak. Tnt250 alırken de 120/70 17 160/60 17 al lastik takımını sakın 140 alma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst