Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Merhabalar arkadaşlar,
Bende yeni tnt 250 aldım. 3 gün falan oluyor. Anlamadığım birşey var sizlere de danışmak istedim. Motoru çalıstırdıktan kısa süre sonra ya yağ simgesi yada FI simgesi yanıyor. Bazen yağ göstergesi yanmıyor. Sadece FI yanıyor. Bu neden oluyodur ve ne yapmam gerekiyor bilen arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler.

merhaba normalde kontak acıkken f1 ve yag ışıgı yanar çalışınca söner normalde 3.2 lt yag konması gerekirken bazı ustalar kutu açmamak için 3 lt koyuyor yag eksiktir ondan yanabilir bi kontrol et

benimde yaklaşık 1 senedir çözemediğim f1 ışıgı problemim vardı motor üzerindeki sensölerle alakı diyip önemli birşey degildir diyip başından savdılar gecen 10,000 bakımı için vale moto gittimde bujiler değişirken gördükki arabalarda hava akım metresi olan motorda adını bilmiyorum onu sökmüşler kör tıpa takmışlar öyle bırakmışlar onu yaptıktan sonra f1 ışıgı artık yanmıyor f1 ışıgı bircok sebebden yanabilir istanbuldasın heralde vale moto da mehmet ustaya ugrayabilirsin cok bilgili bi abimiz bu motorlar konusunda
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Teşekkür ederim beyler. Dediğiniz gibi servise gostermeden anlaşılacak bir konu olmadığı belli. Sanırım bilgisayara bağladıkladıklarında falan anlayabilirler. Ya da bi resetlicekler bakalım görelim. Haber veririm sizlere de :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Ben görüştüm :) bi parti daha şuan kullandığımız modellerden gelecek ABS'siz Euro4'süz ondan sonra mayıs sonu gibide absli modeller gelecek :queen: :queen: :queen: fiyatı hakkında tahmin dışında halen bir şey yok
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Bayilerin elinde kalmayan TNT 250'ler Türkiye'ye gelmiş bi kaç gün içinde dağıtımı yapılacakmış alacak olanlara duyurulur.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
4 gün geçti gelen giden yok..

:) Gelecektir her halde boş atmıyorlar umarım. Mayıs ortasını bulur bence bayilere dağıtılması yani 10 gün içerisinde yani gelmiş diyelim şuan hepsi hazır yüklenip merkez bayilere gönderilmesi sonra merkez bayilerden diğer bayilere dağıtılması zaman alacaktır.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bu modeller daha çok gelir bence uygun fiyata çekildi bide dolar düştü şimdi bol bol satarlar. Euro4 modellerinin ne zaman geleceği hakkında bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
abs farkı fiyata oldukça etkiler ama önceden alan arkadaşlar birazda üzülecekler.Teknik olarak sürücü frenleme konusunda kendisini geliştirdi ise abs olandan daha iyi bir duruş sergileyebilir o da ayrı mevzu.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Rodaj bakımında 300 TL ödedim. Fiyat normalmi?

Değil.
Hangi servis ve ne yaptılar?

İlk bakımda işçilik ücretsizdir, sadece kullanılan malzeme parası alınır. Yani 2 litre yağ ve zincir yağı gibi şeyler. O da 100, taş çatlasın 150TL tutar.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Değil.
Hangi servis ve ne yaptılar?

İlk bakımda işçilik ücretsizdir, sadece kullanılan malzeme parası alınır. Yani 2 litre yağ ve zincir yağı gibi şeyler. O da 100, taş çatlasın 150TL tutar.

2 lt yağ almıyor kardeşim 3.2 alıyor servisler bide biraz yağda geçiriyorlar 4lt yağ açıyorlar litresi 40 50 olan yağı 60 70 liradan satıyorlar yağ filtreside degişse aşşagı yukarı yuvarlamışlar gecen 10,000 bakımı için 490 tl ödedim bujilerde degişti tabi sırf motul 7100 yağa 240 tl ödedim bu servis ücretleri çok belimizi büküyor
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Yagi kediniz getirebilirsiniz.
Bakima girmeden once servisle fiyat konusunda gorusebilirsiniz.
Servisten memnun degilseniz firmayi arayabilirsiniz, parcaliri kendileri gonderiyor sizi kuba servisine yonlendiriyorlar ve garantiyi bozmuyorlar. Bana bu sekilde yaptilar. Benim garantim 2 ay sonra bitiyor servisi birakiyorum kendi ustama getirecegim artik motoru..
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
2 lt yağ almıyor kardeşim 3.2 alıyor servisler bide biraz yağda geçiriyorlar 4lt yağ açıyorlar litresi 40 50 olan yağı 60 70 liradan satıyorlar yağ filtreside degişse aşşagı yukarı yuvarlamışlar gecen 10,000 bakımı için 490 tl ödedim bujilerde degişti tabi sırf motul 7100 yağa 240 tl ödedim bu servis ücretleri çok belimizi büküyor

Oha diyorum Benelli'ye. 250CC çift silindir motorda 3.2L yağ kapasitesi nedir :pr:
Bakımlar feci pahalıymış sizde. Kolay gelsin, ne diyelim :) Bakımdan ve yedek parçadan kazanma kafası kötü şey.

(Tnt25 1-1.2 litre yağ alıyor, bakımları 120-150TL civarı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst