Merhabalar arkadaşlar,
Bende yeni tnt 250 aldım. 3 gün falan oluyor. Anlamadığım birşey var sizlere de danışmak istedim. Motoru çalıstırdıktan kısa süre sonra ya yağ simgesi yada FI simgesi yanıyor. Bazen yağ göstergesi yanmıyor. Sadece FI yanıyor. Bu neden oluyodur ve ne yapmam gerekiyor bilen arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler.
merhaba normalde kontak acıkken f1 ve yag ışıgı yanar çalışınca söner normalde 3.2 lt yag konması gerekirken bazı ustalar kutu açmamak için 3 lt koyuyor yag eksiktir ondan yanabilir bi kontrol et
benimde yaklaşık 1 senedir çözemediğim f1 ışıgı problemim vardı motor üzerindeki sensölerle alakı diyip önemli birşey degildir diyip başından savdılar gecen 10,000 bakımı için vale moto gittimde bujiler değişirken gördükki arabalarda hava akım metresi olan motorda adını bilmiyorum onu sökmüşler kör tıpa takmışlar öyle bırakmışlar onu yaptıktan sonra f1 ışıgı artık yanmıyor f1 ışıgı bircok sebebden yanabilir istanbuldasın heralde vale moto da mehmet ustaya ugrayabilirsin cok bilgili bi abimiz bu motorlar konusunda