Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
S.A arkadaşlar bu akşam plaka işlemlerinin tamamlanmasının ardından motorumu teslim aldım,50 km bir sürüş geröekleştirdim,ilk izlenimim beklentimin çok üstünde,herkese iyi sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 Ocak 2017
Mesajlar
23
Kaporayı verdim renge karar veremedim siyah mı alsam kırmızımı ben kırmızı istiyom ama çevrem hep siyah al diyo
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
S.A arkadaşlar bu akşam plaka işlemlerinin tamamlanmasının ardından motorumu teslim aldım,50 km bir sürüş geröekleştirdim,ilk izlenimim beklentimin çok üstünde,herkese iyi sürüşler dilerim.

Hayırlı uğurlu olsun sigorta fiyatları ne çıkıyor bu aralar ne kadar kadar ödedin sen ? Lastikleri ihmal etme havalar yağışlı.
 
Katılım
14 Ocak 2017
Mesajlar
23
Saolun kastamonuda yaşıyorum burda yok karabüğe gittim bayiye kapora verdim 15inde alacam o zmn yazarm sigorta fiyatı ama bana çok cıkar büyük ihtimal yaş 25 ilk araç

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Arkadaşa demişsin ama bende cevaplamď oldum artk
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Saolun kastamonuda yaşıyorum burda yok karabüğe gittim bayiye kapora verdim 15inde alacam o zmn yazarm sigorta fiyatı ama bana çok cıkar büyük ihtimal yaş 25 ilk araç

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Arkadaşa demişsin ama bende cevaplamď oldum artk

Hayırlı olsun kardeşim . Senin zevkin ama bence Siyah al:)
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Hayırlı uğurlu olsun sigorta fiyatları ne çıkıyor bu aralar ne kadar kadar ödedin sen ? Lastikleri ihmal etme havalar yağışlı.

Sigorta biraz pahalı çıktı 1100 civarı,şimdi cbf'i satılığa çıkardım o satılınca ondaki %20 indirimi buna devredicez ozaman daha hesaplı olur diye düşünüyorum,lastik konusunda da pazartesi veya salı yeni lastik taktırıcam, ayrıca topcase, tank pad,koruma takozu da taktıracağım
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Kaporayı verdim renge karar veremedim siyah mı alsam kırmızımı ben kırmızı istiyom ama çevrem hep siyah al diyo

Ben sahsen kirmizi sasili sectim cunku kirmizi sasi cok farkli gosteriyor motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

Sigorta biraz pahalı çıktı 1100 civarı,şimdi cbf'i satılığa çıkardım o satılınca ondaki %20 indirimi buna devredicez ozaman daha hesaplı olur diye düşünüyorum,lastik konusunda da pazartesi veya salı yeni lastik taktırıcam, ayrıca topcase, tank pad,koruma takozu da taktıracağım

Bende topcase taktirma motorun tum havasini oldurursun..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Saolun kastamonuda yaşıyorum burda yok karabüğe gittim bayiye kapora verdim 15inde alacam o zmn yazarm sigorta fiyatı ama bana çok cıkar büyük ihtimal yaş 25 ilk araç

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Arkadaşa demişsin ama bende cevaplamď oldum artk

Siyah al bence Benelli Facebook sayfasında fotoğrafını paylaşanlar var orada detaylı tüm renklere bak nasıl duruyor ama bir çok kişinin gözünde yeşil ve siyah var ikisi de bam başka güzel duruyor. Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Yorumların tamamını sabırla okudum son 1 aydır bu motoru almayı düşünüyorum kendime göre şöyle bi hesabım var ilk motorum değil ama ekipmanlar da değişiklik yapmak istiyorum👇
Kask:: AGV K3 SV SOLİD BLACK 900₺
Mont:: Alpinestars T-Jaws Waterproof 1000₺
Eldiven:: revit marka düşüyorum yaklaşık 350₺
Lastik:: pilot, angelgt, rosso2 yaklaşık 1000₺
Plakalık,koruma takozu, radyatör koruma,yükseltme aparatı, sticker vs yaklaşık 500₺
Motul yağ değişimi lastik değişimi işçilik ücreti yaklaşık 300₺
Sigorta:: 500-750 arası ben yinede 750₺
Tnt250:: 13900₺
4800₺
13900₺
Toplam 18.700₺ yani bana gelişi 18-19 arası birşey oluyor
Gopro da alıcam diyosan 20bini bulur tabi bu saydığım malzemeler kendini ıspatlamış markalar
Yorumlarınızı alabilirim biraz masraf kısma konusunda yardım edebilirsiniz
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yorumların tamamını sabırla okudum son 1 aydır bu motoru almayı düşünüyorum kendime göre şöyle bi hesabım var ilk motorum değil ama ekipmanlar da değişiklik yapmak istiyorum
Kask:: AGV K3 SV SOLİD BLACK 900₺
Mont:: Alpinestars T-Jaws Waterproof 1000₺
Eldiven:: revit marka düşüyorum yaklaşık 350₺
Lastik:: pilot, angelgt, rosso2 yaklaşık 1000₺
Plakalık,koruma takozu, radyatör koruma,yükseltme aparatı, sticker vs yaklaşık 500₺
Motul yağ değişimi lastik değişimi işçilik ücreti yaklaşık 300₺
Sigorta:: 500-750 arası ben yinede 750₺
Tnt250:: 13900₺
4800₺
13900₺
Toplam 18.700₺ yani bana gelişi 18-19 arası birşey oluyor
Gopro da alıcam diyosan 20bini bulur tabi bu saydığım malzemeler kendini ıspatlamış markalar
Yorumlarınızı alabilirim biraz masraf kısma konusunda yardım edebilirsiniz

Merhaba Emre bildiğim ve tecrübem kadarı ile cevap vereyim.

AGV K3 yerine LS2 FF323 Tri-Composite kaskı tavsiye ederim. K3'ten geçtim bende daha rahat ve bir süredir kullanıyorum daha deforme olan bir yeri olmadı.
Mont konusunda ful siyah olmamasını tavsiye ederim yazın güneşi çok çekiyor. Yaşadığın yerde de inşaat varsa zaten tozlar çok belli oluyor üstünde.
Eldiven olarak Difi'nin eldivenlerinde kampanya vardı bilek korumalılara bakmanı öneririm. Ben pole position 2 kullanıyorum memnunum.
Yükseltme dediğin şey tam olarak nedir anlamadım ?
Yeni motor alıyorsan motul yerine castrol kullanıyorlar bilgin olsun. Onun dışında yağ koydururlar mı sanmıyorum açıkçası.


Aksiyon kameralar ile model uçak hobisine sahip olduğum için uzun süredir haşır neşirim. Son çıkan Sjcam SJ7 Starı tavsiye ederim. GoPro'dan çok daha ucuza mâl olur.

Örnek çekim.

 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Ben sahsen kirmizi sasili sectim cunku kirmizi sasi cok farkli gosteriyor motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------



Bende topcase taktirma motorun tum havasini oldurursun..

Valla kardeşim benim için topcase mecburiyet ben yaz kış biniyorum motora,yağmurluk falan sürekli çanta da,bide güzel topcase'ler var güzel durur, bu arada bu akşam lastikleri değiştirdim,anlaş tournee yeni radyal,yeni tarihli taktırdım,çok da güzel oldu,tavsiye ederim
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Yorumların tamamını sabırla okudum son 1 aydır bu motoru almayı düşünüyorum kendime göre şöyle bi hesabım var ilk motorum değil ama ekipmanlar da değişiklik yapmak istiyorum👇
Kask:: AGV K3 SV SOLİD BLACK 900₺
Mont:: Alpinestars T-Jaws Waterproof 1000₺
Eldiven:: revit marka düşüyorum yaklaşık 350₺
Lastik:: pilot, angelgt, rosso2 yaklaşık 1000₺
Plakalık,koruma takozu, radyatör koruma,yükseltme aparatı, sticker vs yaklaşık 500₺
Motul yağ değişimi lastik değişimi işçilik ücreti yaklaşık 300₺
Sigorta:: 500-750 arası ben yinede 750₺
Tnt250:: 13900₺
4800₺
13900₺
Toplam 18.700₺ yani bana gelişi 18-19 arası birşey oluyor
Gopro da alıcam diyosan 20bini bulur tabi bu saydığım malzemeler kendini ıspatlamış markalar
Yorumlarınızı alabilirim biraz masraf kısma konusunda yardım edebilirsiniz

HAngi motoru alirsaniz alin bu masraflari yapacaksin zaten.. 13900 e bu kaliteyi kacirmayin derim ben..
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Yasin teşekkürler masrafları birazdaha kıstım krediden haber bekliyorum motoru canlı olarak hiç görmedim ama kredi sonucuna göre aranızda olabilirim renk olarak siyah çoğunluğunu farkettim ama ben başından beri kırmızı düşünüyorum
Kırmızıda beğenmediğim tek şey amortisörün(yayın) siyah olması onu kırmızıyla değişebilirim fiyatı 230₺ idi yanlış hatırlamıyorsam, sonra lastikleri ve çamurluğu söküp katlanır plakalık düşünüyorum başlangıç olarak
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yasin teşekkürler masrafları birazdaha kıstım krediden haber bekliyorum motoru canlı olarak hiç görmedim ama kredi sonucuna göre aranızda olabilirim renk olarak siyah çoğunluğunu farkettim ama ben başından beri kırmızı düşünüyorum
Kırmızıda beğenmediğim tek şey amortisörün(yayın) siyah olması onu kırmızıyla değişebilirim fiyatı 230₺ idi yanlış hatırlamıyorsam, sonra lastikleri ve çamurluğu söküp katlanır plakalık düşünüyorum başlangıç olarak

Bu arada sıfır araçların sigortalarını SBM üzerinden sorgulatamadığın için sigortacılarda bunu biliyor ve fırsata çeviriyor çok dikkat et.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Michellen pilot aldim ben oldukca mamnunum rosso alanlarda memnun. Motolastikte pillotta indirim var 880 tl

Anlaş Tournee aldım yeni tarihli,yeni radyal,630 tl sökme takma balans dahil,eski motorumda da anlaş kullanıyordum,gerçekten güzel lastik,şiddetle tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

S.A arkadaşlar şimdi bir sorum olacak;
kullanma kılavuzunu inceledim motor yağı olarak 10/50 yağ kullanın diyor, fakat servise sordum onlar dedi ki; biz 10/40 kullanıyoruz;
Bu konu hakkında ben kullanma kılavuzundan tarafım,ben 10/50 7100 serisi motul götürsem peryodik bakımda servis bu yağı koyarmı,motor yağı motosikletlerin kan'ı adeta ben bu konuda ne yapsam diye düşünüyorum açıkçası;
Benelli türkiye'ye mesaj attım geri dönüş yaptılar 10/40 castrol koy dediler,açıkçası böyle bir motorun fazlası ile motul gibi kaliteli bir yağı hakettiğini düşünüyorum,bu konuda siz neler yapıyorsunuz??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst